زمان مطالعه: 2 دقیقه

علت تیراندازی پلیس در شهرزیبا چه بود؟

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عامل اصلی ایجاد درگیری دسته‌جمعی در محله شهرزیبا خبرداد.
29 مهر 1402
شناسه : 99905
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99905
211+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عامل اصلی ایجاد درگیری دسته‌جمعی در محله شهرزیبا خبرداد.

حادثه 24 - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عامل اصلی ایجاد درگیری دسته‌جمعی در محله شهرزیبا خبرداد.

سرهنگ علی قاسم‌پور در این‌باره گفت: روز پنجشنبه بیست‌وهفتم مهرماه گزارش وقوع یک مورد درگیری دسته جمعی و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی در محله شهرزیبا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن ماموران عملیاتی کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دهند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل این درگیری گفت:‌ ماموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی شرور با در اختیار داشتن سلاح سرد در حال درگیری و اخلال در نظم عمومی هستند. در همین راستا نیز بلافاصله ماموران وارد عمل شده و سعی در برقراری نظم عمومی داشتند که متاسفانه افراد حاضر در نزاع توجهی به دستورهای پلیسی نکردند و به ماموران حمله‌ور شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با این اقدام مجرمان، ماموران مجبور به شلیک چند تیرهوایی شده و از این طریق یکی از متهمان را که عامل اصلی این درگیری بود، خلع سلاح و دستگیر کردند، این فرد به مقر انتظامی منتقل شد و دیگر افراد حاضر در این درگیری نیز پا به فرار گذاشتند.

وی با با بیان اینکه افراد متواری مورد شناسایی قرار گرفته‌ و به زودی دستگیر می‌شوند، گفت: عامل اصلی درگیری هم پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت که به جرم خود اعتراف کرد. در جریان بازرسی از این فرد یک قبضه سلاح سرد کشف شد. همچنین با استعلام سابقه متهم مشخص شد که این فرد از شروران منطقه است که پیش از این نیز سابقه دستگیری داشته است.

به گفته قاسم‌پور، برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات برای دستگیری دیگر اشرار و افراد حاضر در این درگیری نیز همچنان در حال انجام است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر