زمان مطالعه: 2 دقیقه

پایان کلاهبرداری  ۱۵ میلیاردی از شیرازی ها با وعده های دروغین

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری مامورنمایی که با وعده‌های دورغین ۱۵ میلیارد ریال از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
29 مهر 1402
شناسه : 99902
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99902
141+
بالا
فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری مامورنمایی که با وعده‌های دورغین ۱۵ میلیارد ریال از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری مامورنمایی که با وعده‌های دورغین ۱۵ میلیارد ریال از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، فرج شجاعی امروز، ۲۹ مهرماه با اعلام این خبر گفت: شخصی به کلانتری ۲۶ رحمت شهرستان شیراز مراجعه و اظهار کرد: یک نفر خود را پلیس معرفی و مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از وی بابت شرکت در مزایده خودرو با قیمت مناسب اخذ کرده و متواری شده است و دیگر جوابگو تلفن وی نیست که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۲۶ رحمت  شهرستان شیراز با انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق شدند فرد مامورنما را در یکی از محلات شیراز شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

شجاعی ادامه داد: پس از بررسی به عمل آمده مرد ۲۸ ساله تاکنون به ۱۲ نفر پیشنهادهای وسوسه انگیز از جمله شرکت در مزایده خودرو با قیمت مناسب، رفع موانع قانونی برای معافیت سربازی و تسهیل در انجام امور در پلیس‌های تخصصی را به شهروندان ارائه کرده و بیش از ۱۵ میلیارد ریال از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم یک قبضه کلت کمری و ۲ دست لباس انتظامی کشف شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی اظهار کرد: از آنجا که ارتکاب این‌گونه جرائم ممکن است در اعتماد عمومی و جلب مشارکت مردمی در ایجاد امنیت پایدار در جامعه اثر سوء داشته باشد لذا ‌برخورد با این افراد مجرم در دستور کار پلیس فارس قرار دارد و با هماهنگی دستگاه قضایی با آنان به شدت برخورد خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر