زمان مطالعه: 4 دقیقه

پدر معتاد در هرسین اعضای خانواده اش را به رگبار بست

پدر معتاد در شهرستان هرسین پس از استعمال مواد مخدر چهار عضو خانواده و دوستش را با شلیک گلوله به قتل رساند.
26 مهر 1402
شناسه : 99873
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99873
453+
بالا
پدر معتاد در شهرستان هرسین پس از استعمال مواد مخدر چهار عضو خانواده و دوستش را با شلیک گلوله به قتل رساند.

حادثه 24 - پدر معتاد در شهرستان هرسین پس از استعمال مواد مخدر چهار عضو خانواده و دوستش را با شلیک گلوله به قتل رساند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز چهارشنبه در این رابطه اظهار کرد: شب گذشته و در پی اطلاع از به قتل رسیدن پنج نفر شهروند هرسینی با استفاده از سلاح گرم موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

پلیس کرمانشاه سرتیپ دوم «مهدی حاجیان» افزود: برابر اطلاعات و تحقیقات اولیه مشخص شد پدر یک خانواده هرسینی چهار عضو خانواده و دوستش را با سلاح گرم به قتل رسانده است.

 وی اضافه کرد: نظر به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله تیم‌های تخصصی از نیروی انتظامی هرسین به کمک پلیس‌ آگاهی، اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه پیگیری موضوع و دستگیری قاتل را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: پلیس با استفاده از تمام امکانات فنی، اطلاعاتی و تخصصی و نیز پیگیری مستمر کارآگاهان و بهره مندی از همکاری فنی دستگاه‌ امنیتی موفق شد در کمتر از ۲۴ ساعت هویت قاتل و مخفیگاه وی را در یکی از مناطق روستایی اطراف شهرستان هرسین شناسایی کند.

وی اظهار کرد: ظهر امروز و در پی یک عملیات منسجم پلیسی قاتل در مخفیگاهش دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کلت به همراه هفت عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه بیان کرد: متهم صریحا به ارتکاب قتل چهار نفر از اعضای خانواده و یکی از دوستان خود اعتراف کرد و جزییات انگیزه جنایت در دست بررسی و رسیدگی است.

حاجیان توضیحات بیشتر در این زمینه را به روشن شدن بیشتر ابعاد قتل و علت العلل آن موکول کرد.

در همین پیوند یک مسوول آگاه محلی  گفت: اگرچه قاتل به علت اختلافات مالی مرتکب قتل دوستش شده است اما مصرف زیاد مواد مخدر و تعادل نداشتن بر رفتار در ارتکاب جنایت موثر بوده است.

وی افزود: متهم دوستش را در زیرزمین منزل شخصی و هنگام غیبت اعضای خانواده‌اش که برای خرید در بیرون از خانه به سر می بردند، با شلیک گلوله به قتل رساند.

وی اضافه کرد: ساعتی بعد از قتل، دختر ۲۰ ساله و بزرگ خانواده با ورود به خانه و دیدن صحنه قتل علت را جویا می‌شود که متاسفانه پدر به سبب مصرف شدید مواد مخدر و بی تعادلی فرزندش را از ناحیه سر مورد هدف گلوله قرار داده و به قتل می رساند.

وی با بیان اینکه دیگر دختر خانواده نیز پس از خرید به همراه برادرش وارد منزل می‌شوند که پدر هر ۲ آنها را به قتل می رساند، گفت: مادر خانواده با شنیدن صدای گلوله وارد منزل شده که با همسر مسلحش مواجه می‌شود و او نیز پیش از هر اقدام و واکنشی به قتل می‌رسد.

وی اضافه کرد: قاتل پس از این جنایت خونین ابتدا در منزل یکی از دوستانش مخفی و سپس با خرید مواد مخدر به منزل دیگر دوستش در یکی از روستاهای اطراف هرسین رفته ولی نیروهای اطلاعات و انتظامی ساعت ۱۵ امروز /چهارشنبه/ در عملیاتی غافلگیرانه قاتل را دستگیر کردند.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر