زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات گروگان در کمتر از 48 ساعت از چنگال آدم ربایان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با سرعت عمل کارآگاهان پلیس در کمتر از 48 ساعت گروگان ها از اسارت آزاد و عامل اصلی گروگانگیری در شهرستان بمپور دستگیر شد.
26 مهر 1402
شناسه : 99860
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99860
164+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با سرعت عمل کارآگاهان پلیس در کمتر از 48 ساعت گروگان ها از اسارت آزاد و عامل اصلی گروگانگیری در شهرستان بمپور دستگیر شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با سرعت عمل کارآگاهان پلیس در کمتر از 48 ساعت گروگان ها از اسارت آزاد و عامل اصلی گروگانگیری در شهرستان بمپور دستگیر شد.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز در زاهدان اظهار داشت: در پی مراجعه حضوری فردی به هویت معلوم به کلانتری 11 شهرستان بمپور خبر وقوع یک فقره گروگانگیری در محور بمپور را گزارش نموده؛ با توجه به حساسیت موضوع؛ با تشکیل تیم مجرب از کارآگاهان پلیس بررسی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس سریعا به محل اعلامی عزیمت و مشاهده کردند، کامیون ها در محور بمپور به سمت دلگان کنار جاده پارک و رانندگان توسط افرادی مسلح و ناشناس با تهدید سلاح ربوده شده اند و آدم ربایان طی تماس تلفنی از مالک خودور ها درخواست وجه نقد به مبلغ 150 میلیون تومان را داشته اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان با انگیزه مالی اقدام به ربایش رانندگان ترانزیتی نموده اند که تیم رسیدگی کننده جهت شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز را آغاز کردند.

سردار جلیلیان در پایان با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات هوشمندانه گروگان ها را در کمتر از 48 ساعت بدون هیچ گونه تلفاتی از اسارت آزاد کردند؛ خاطرنشان کرد: در این رابطه طی یک عملیات پلیسی عامل اصلی گروگانگیری در مخفیگاهش در شهرستان ایرانشهر دستگیر و تلاش برای دستگیری سایر همدستان نیز ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر