زمان مطالعه: 2 دقیقه

شلیک چند تیر هوایی برای دستگیری زورگیر موتوسوار در مرکز تهران

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زوگیری از دست‌کم ۱۰ تن از شهروندان در محدوده مرکزی پایتخت کرده بود، خبرداد.
25 مهر 1402
شناسه : 99845
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99845
150+
بالا
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زوگیری از دست‌کم ۱۰ تن از شهروندان در محدوده مرکزی پایتخت کرده بود، خبرداد.

حادثه 24 - سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زوگیری از دست‌کم ۱۰ تن از شهروندان در محدوده مرکزی پایتخت کرده بود، خبرداد.

سرهنگ کیومرث حسنوند درباره جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران عملیات کلانتری ۱۰۷ فلسطین درحال گشت‌زنی در محدوده خیابان سپهبد قرنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش که در حال زاغ‌زنی از افراد گذری در خیابان بود، مشکوک شده و رفتار راکب آن را به شکل نامحسوس تحت نظر قرار دادند. در همین حین متهم به طرف شهروندی حمله‌ور شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از وی کرده و از محل متواری شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ماموران برای دستگیری این فرد وارد عمل شده و تعقیب و گریز میان پلیس و موتورسیکلت سوار زورگیر آغاز شد، گفت:‌ماموران با اقدامات پیشگیرانه و اجرای طرح مهار و همچنین اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی به تعقیب و گریز با وی ادامه دادند، تا اینکه دقایقی بعد با استفاده از  شلیک چند تیر هوایی، موتورسیکلت را متوقف و موتورسوار را دستگیر کردند. 

حسنوند افزود:‌ با دستگیری متهم این فرد به همراه موتورسیکلت به مقر انتظامی منتقل شد. ماموران در بازرسی از وسایل همراه وی، یک قبضه سلاح سرد و یک افشانه اشک‌آور و تلفن همراه سرقتی را کشف و ضبط کردند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم ۳۳ ساله در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه در محدوده مرکزی تهران  اعتراف کرد. همچنین با استعلام سابقه متهم، مشخص شد که او دارای سوابق متعدد زورگیری است و پیش از این نیز چندین بار دستگیر و روانه زندان شده است. 

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، اظهارکرد: متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. مالباختگان این فرد نیز مورد شناسایی قرار گرفتند. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز درحال انجام است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر