زمان مطالعه: 1 دقیقه

فرار دیوانه وار سواری پژو با ۷۳ کیلو تریاک از چنگال پلیس در بیرجند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر در شهرستان بیرجند متوقف شد و در بازرسی از آن ۷۳ کیلو و ۹۰۰گرم تریاک کشف شد.
24 مهر 1402
شناسه : 99817
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99817
246+
بالا
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر در شهرستان بیرجند متوقف شد و در بازرسی از آن ۷۳ کیلو و ۹۰۰گرم تریاک کشف شد.

حادثه 24 - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر در شهرستان بیرجند متوقف شد و در بازرسی از آن ۷۳ کیلو و ۹۰۰گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ علیرضا فولادی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی هنگام کنترل محورهای فرعی در شهرستان  بیرجند به یک سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی بیان کرد: راننده سواری پژو به محض مشاهده مأموران با استفاده از سیستم دودزا بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که مأموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی آن را متوقف کردند و در بازرسی از خودرو، ۷۳کیلو و۹۰۰ گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فولادی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان جنوبی» را در صفحه حوادث خراسان جنوبی و حوادث بیرجند حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر