زمان مطالعه: 1 دقیقه

محموله ۱۵هزار حب قرص روانگردان در جاده ورامین کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۵ هزار حب قرص و ۱۱۶ لیتر شربت روانگردان از یک خودروی سواری خبرداد.
22 مهر 1402
شناسه : 99750
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99750
137+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۵ هزار حب قرص و ۱۱۶ لیتر شربت روانگردان از یک خودروی سواری خبرداد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۵ هزار حب قرص و ۱۱۶ لیتر شربت روانگردان از یک خودروی سواری خبرداد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در تاریخ نوزدهم  مهرماه امسال ماموران عملیات کلانتری ۱۷۳ امین آباد در پی پوشش‌دهی  انتظامی سطح حوزه استحفاظی خود در محور ری - ورامین به یک دستگاه خودرو سواری کوئیک سفید رنگ مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قراردادند.

وی با اشاره به استعلام سوابق پلاک این خودرو از سامانه پلیس گفت: پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص شد که این خودرو دارای دستور توقیف از سوی مقام قضائی است که درهمین راستا ماموران وارد عمل شده و  دستور توقف خودرو را  اعلام کردند، اما راننده بدون توجه به دستور پلیس به سرعت خود اضافه کرد و اقدام به فرار از دست پلیس کرد. در همین راستا نیز عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و خودروی مذکور آغاز شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: پس از طی چند کیلومتر تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار، خودرو در ابتدای شهر قلعه نو متوقف و در بازرسی از داخل خودرو،   بیش از ۱۵ هزار حب قرص  و ۱۱۶ لیتر شربت روانگردان و همچنین  شش لیتر شربت تریاک کشف و ضبط شد.

طرهانی با بیان اینکه خودروی سواری توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد، گفت: متهم به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود مبنی بر قاچاق مواد روانگردان و مخدر اعتراف کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده گفت:‌ متهم پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات ماموران در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد. 

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر