زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستبرد میلیونی پسری از حساب پدرش برای خرید اکانت بازی

فرمانده انتظامی مرودشت از شناسایی فردی خبر داد که با هدف خرید اکانت و شارژ بازی‌های رایانه‌ای اقدام به سرقت از کارت بانکی مادرش کرده بود.
22 مهر 1402
شناسه : 99748
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99748
131+
بالا
فرمانده انتظامی مرودشت از شناسایی فردی خبر داد که با هدف خرید اکانت و شارژ بازی‌های رایانه‌ای اقدام به سرقت از کارت بانکی مادرش کرده بود.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی مرودشت از شناسایی فردی خبر داد که با هدف خرید اکانت و شارژ بازی‌های رایانه‌ای اقدام به سرقت از کارت بانکی مادرش کرده بود.

سرهنگ فرشید زینلی اظهارداشت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مرودشت و اعلام شکایت خود در خصوص برداشت غیر مجاز مبلغ ۷۰ میلیون ریال از حساب وی، موضوع در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده در روند رسیدگی به پرونده اقدامات لازم توسط کارشناسان پلیس فتا برای ردیابی وجوه برداشت شده صورت پذیرفت که مشخص شد تمامی مبالغ صرف خرید اکانت‌های بازی‌های آنلاین شده است که با بررسی دقیق‌تر اطلاعات بدست آمده، عامل برداشت غیر مجاز وجه شناسایی شد.

 این مقام انتظامی ادامه داد: پس از دعوت شاکی و مطلع ساختن او در خصوص فرد برداشت کننده از حساب او مشخص شد متهم فرزند شاکی بوده که از وجوه سرقتی برای خرید شارژ بازی‌های آنلاین بدون اطلاع مادرش استفاده کرده است.

سرهنگ زینلی به شهروندان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت بانکی اصلی خود به فرزندانشان خودداری کنند و در صورت نیاز فرزندان به کارت‌های بانکی، کارتی را با یک سقف مشخص وجه در اختیار آنان قرار دهند.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر