زمان مطالعه: 1 دقیقه

شلیک پلیس برای دستگیری سارق خودرو در خزانه

درپی شنیده شدن صدای شلیک گلوله در مناطقی از جنوب تهران، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ توضیحاتی را در این خصوص اعلام کرد.
22 مهر 1402
شناسه : 99733
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99733
168+
بالا
درپی شنیده شدن صدای شلیک گلوله در مناطقی از جنوب تهران، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ توضیحاتی را در این خصوص اعلام کرد.

حادثه 24 -  درپی شنیده شدن صدای شلیک گلوله در مناطقی از جنوب تهران، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ توضیحاتی را در این خصوص اعلام کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درباره شنیده شدن صدای شلیک گلوله در برخی از مناطق جنوبی تهران اعلام کرد: «در ساعت 7:45 صبح امروز، ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه در خیابان ابریشم موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ مسروقه شده و به همین دلیل دستور ایست را برای راننده آن اعلام کردند.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است:‌« متاسفانه دستور ایست پلیس با عدم توجه راننده خودرو مسروقه همراه شد و از این رو عملیات تعقیب و گریز میان خودروی مذکور و ماموران آغاز شد و دقایقی بعد نیز ماموران برای متوقف کردن خودرو با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر کرده و سرانجام خودروی سواری پژو ۲۰۷ در خیابان فدائیان اسلام متوقف و راننده آن نیز که سارق خودرو بود، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. تحقیقات از این فرد در حال انجام است.»

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر