زمان مطالعه: 2 دقیقه

خبر خوش نماینده مجلس درباره افزایش حقوق بازنشستگان

یک نماینده مجلس گفت: در کمیسیون تلفیق پیشنهاداتی در این باره آورده‌ایم که دولت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را در قانون بودجه ۱۴۰۳ اجرائی کند.
21 مهر 1402
شناسه : 99732
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99732
224+
بالا
یک نماینده مجلس گفت: در کمیسیون تلفیق پیشنهاداتی در این باره آورده‌ایم که دولت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را در قانون بودجه ۱۴۰۳ اجرائی کند.

حادثه 24 -  یک نماینده مجلس گفت: در کمیسیون تلفیق پیشنهاداتی در این باره آورده‌ایم که دولت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را در قانون بودجه ۱۴۰۳ اجرائی کند.

علی اصغرخانی نماینده مجلس درباره همسان‌سازی حقوق‌ها در برنامه هفتم توسعه گفت: مجلس مُصر است که همسان‌سازی انجام شود، البته اشکالاتی دارد که دولت باید آنها را اصلاح کند اما این‌که این اتفاق خوب در کشور بیفتد جایش خالی است و حتما باید انجام شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که همسان‌سازی از کارهایی است که برای همه مجموعه حقوق‌بگیرها مهم است، عنوان کرد: لذا قابل قبول هم نیست یک وزارت‌خانه افرادش ۵۰ یا ۶۰ میلیون حقوق بگیرند و یک وزارت‌خانه دیگر کارکنان ۶ یا ۷ میلیون تومان حقوق بگیرند این فاصله طبقاتی و این بی‌عدالتی برای ما قابل قبول نیست.

وی تاکید کرد: همسان‌سازی به ما می‌گوید بلاخره فرمول حقوقی برای همه باید مشخص باشد لذا نمایندگان نسبت به این موضوع اهتمام دارند و جدی هستند امیدواریم دولت همکاری کند و پای کار بیاید تا بتوانیم در برنامه هفتم این مهم را عملی کنیم.

خانی در خصوص تعیین وضعیت صندوق‌های بازنشستگی در برنامه هفتم، گفت: صندوق‌های بازنشستگی از جاهای پرتنش و پرحاشیه هستند شما همین رفت و آمدهای افراد به عنوان مسئول این صندوق‌ها را نگاه کنید، می‌آیند و سریع می‌روند. برخی از افراد بعضاً یکسال و برخی دیگر بعضاً کمتر از چند ماه مسئول هستند و برداشته می‌شوند که برای نظام مدیریتی کشور سم است.

وی با اشاره به این‌که صندوق‌های بازنشستگی محل پر حاشیه‌ای است، بیان کرد: ما باید بر روی بازنشستگی نظارت و دقت بیشتری داشته باشیم. کارهایش تعریف داشته باشد همین که مسئول نمی‌تواند آنجا بماند از ۲ حال خارج نیست یا در انتخابش دقت نکردیم یا فردی گذاشته‌ایم که خود فرد نتواسته است به وظایفش برسد و این یعنی در هر ۲صورت دقت کافی نداشته‌ایم.

آخرین اخبار اقتصادی را در صفحه اخبار اقتصادی حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر