زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات تصادف مرگبار در جاده مغان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: برخورد خودروی سواری پرشیا با ساینا در محور پارس آباد _مشگین شهر یک نفر فوتی و ۶ نفر مصدوم به جا گذاشت.
19 مهر 1402
شناسه : 99719
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99719
241+
بالا
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: برخورد خودروی سواری پرشیا با ساینا در محور پارس آباد _مشگین شهر یک نفر فوتی و ۶ نفر مصدوم به جا گذاشت.

حادثه 24 - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: برخورد خودروی سواری پرشیا با ساینا در محور پارس آباد _مشگین شهر یک نفر فوتی و ۶ نفر مصدوم به جا گذاشت.

مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان حمید قویدل با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پرشیا با ساینا در محور پارس آباد به مشگین شهر، بلافاصله ۲ تیم عملیاتی متشکل از ۴ نفر نجاتگر از پایگاه امداد و نجات بین شهری قره آغاج جمعیت هلال احمر شهرستان گرمی‌با ۲ دستگاه خودروی امدادی به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.

وی ادامه داد: این حادثه ۶ نفر مصدوم و یک فوتی داشت که یک نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر گرمی جهت تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان ولیعصر (عج) منتقل شده و ۵ نفر از مصدومان هم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

قویدل افزود: متأسفانه این حادثه یک نفر فوتی در صحنه حادثه هم داشت که توسط نجاتگران این جمعیت به بیمارستان ولیعصر (عج) مشگین شهر تحویل داده شده است.

آخرین اخبار «حوادث اردبیل» را در صفحه حوادث اردبیل حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر