زمان مطالعه: 1 دقیقه

چاقوکشی مرگبار در یکی از خیابان های کرمان/ قاتل در کمتر از 2 ساعت دستگیر شد

نزاع منجر به قاتل در یکی از خیابان‌های شهر کرمان در حالی خبرساز شده بود که پلیس از دستگیری قاتل در کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع قتل خبر داد.
19 مهر 1402
شناسه : 99713
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99713
205+
بالا
نزاع منجر به قاتل در یکی از خیابان‌های شهر کرمان در حالی خبرساز شده بود که پلیس از دستگیری قاتل در کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع قتل خبر داد.

حادثه 24 - نزاع منجر به قاتل در یکی از خیابان‌های شهر کرمان در حالی خبرساز شده بود که پلیس از دستگیری قاتل در کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع قتل خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در این خصوص گفت: حوالی نیمه شب گذشته وقوع نزاع منجر به قتل در یکی از خیابان های شهر کرمان به پلیس گزارش شد.

سرهنگ مهدی پورامینایی اظهار داشت: با حضور ماموران کلانتری ۱۲ در محل مشخص شد یک نفر با سلاح سرد مجروح شده که این فرد پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

وی تصریح کرد: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرعت عمل تیم های گشت انتظامی کلانتری ۱۲ متهم دخیل در این حادثه کمتر از ۲ ساعت دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت: تحقیقات تکمیلی در رابطه با چرایی وقوع این نزاع منجر به قتل در دست انجام است تا متهمان با تشکیل و تکمیل پرونده لازم به مراجع قضایی معرفی شوند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر