زمان مطالعه: 2 دقیقه

زورگیری وحشتناک زن جوان و دو مرد از مرد آرایشگر در خانه

دو برادر با همدستی دختری جوان نقشه کشیدند تا مرد آرایشگر را فریب بدهند و اموالش را به سرقت ببرند اما در نهایت دستگیر شدند.
18 مهر 1402
شناسه : 99703
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99703
344+
بالا
دو برادر با همدستی دختری جوان نقشه کشیدند تا مرد آرایشگر را فریب بدهند و اموالش را به سرقت ببرند اما در نهایت دستگیر شدند.

حادثه 24 - دو برادر با همدستی دختری جوان نقشه کشیدند تا مرد آرایشگر را فریب بدهند و اموالش را به سرقت ببرند اما در نهایت دستگیر شدند.

اول مهر امسال مردی به اداره پلیس رفت و گفت به دام دو جوان زورگیر گرفتار شده است. وی توضیح داد: کار من آرایشگری است و معمولا مشتریانم به من زنگ می زنند تا به خانه هایشان بروم. چند روز پیش زنی با من تماس گرفت و خواست تا برای گریم و کوتاه کردن موهای پسرش به خانه او بروم. حتی زن جوان مبلغ 200 هزارتومان به عنوان بیعانه به حسابم واریز کرد. من هم بی خبر از همه جا به آدرسی که او گفت رفتم اما نتوانستم خانه را پیدا کنم.

 بنابراین با زن جوان تماس گرفتم و دقایقی بعد دو پسر جوان به سمتم آمدند و با تهدید قمه مرا به منطقه خلوتی که در آن محدوده بود بردند و هرچه همراهم بود را به سرقت بردند؛ از وسایل آرایشگری ام گرفته تا پول، طلاها و موبایلم.

با این شکایت، پرونده ای در شعبه اول دادسرای ویژه سرقت تشکیل شد و ماموران به دستور بازپرس اکبری تحقیقات خود را به صورت گسترده آغاز کردند تا سارقان زورگیر را به دام اندازند.

در نخستین گام، صاحب حسابی که از طریق آن پول به کارت مرد آرایشگر واریز شده بود شناسایی و آن فرد دستگیر شد. وی که از همه جا بی خبر بود، گفت نامزدش میثم از او خواسته تا مبلغ 200 هزارتومان به دوستش واریز کند.

با راهنمایی وی میثم دستگیر و مشخص شد که او با همدستی برادرش این نقشه را اجرا کرده است. وی گفت: برادرم و نازنین دختر موردعلاقه اش از قبل مرد آرایشگر را می شناختند. آنها می دانستند که وی پولدار است و وضع مالی خوبی دارد. ما با هم نقشه کشیدیم تا برای به دست آوردن پول، مرد آرایشگر را فریب دهیم و اموالش را به سرقت ببریم اما چون تازه کار بودیم دستمان رو شد و لو رفتیم.

با اعتراف این جوان، برادر وی و دختر موردعلاقه اش نیز دستگیر شدند و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر