زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتقام گیری مرگبار مرد افغان از هموطنش/ متهم: مقتول به همسرم تجاوز کرده بود

مرد افغان که از هموطن خود کینه به دل داشت، تصمیم به انتقام گرفت و در جریان جنایتی هولناک او را به قتل رساند.
17 مهر 1402
شناسه : 99678
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99678
321+
بالا
مرد افغان که از هموطن خود کینه به دل داشت، تصمیم به انتقام گرفت و در جریان جنایتی هولناک او را به قتل رساند.

حادثه 24 - مرد افغان که از هموطن خود کینه به دل داشت، تصمیم به انتقام گرفت و در جریان جنایتی هولناک او را به قتل رساند.

این جنایت شامگاه دهم مهر امسال رخ داد. آن شب گزارش قتل نگهبان ساختمانی درشرق تهران به قاضی موسی رضازاده، بازپرس جنایی تهران اعلام شد. بررسی ها نشان می داد مقتول اهل کشور افغانستان بوده و با ضربات چاقو به قتل رسیده است. تحقیقات نشان می داد که شب حادثه مردی به نام منصور مهمان مقتول بوده است. آنها با یکدیگر رقیب عشقی بودند و چند مرتبه نیز درگیر شده بودند. همه شواهد نشان می‌داد که منصور عامل جنایت بوده و در حالی که تحقیقات برای دستگیری وی ادامه داشت، متهم صبح دیروز به اداره پلیس رفت و خود را معرفی کرد. او در بازجویی ها به قتل هموطنش اعتراف کرد و گفت: من و مقتول سال‌ها بود که با یکدیگر اختلاف و خصومت داشتیم. هر چند رقیب عشقی بودیم اما انگیزه‌ام از جنایت چیز دیگری بود.

او ادامه داد:‌حدود یکسال قبل، زمانی که من برای کار به ایران آمده بودم، مقتول به خانه ما در کشور افغانستان رفت و مادرم را در اتاقی زندانی کرد. او سپس به همسرم تعرض و آنها را تهدید کرد که به من حرفی نزنند؛ تا اینکه 4 ماه قبل، مادرم که دیگر نتوانسته بود این موضوع را تحمل کند تلفنی همه چیز را برایم تعریف کرد و من به فکر انتقام از مقتول افتادم.

وی ادامه داد: شب حادثه به همراه یکی از دوستانم به بهانه شب نشینی به محل کار مقتول که اتاقک نگهبانی در یک ساختمان نیمه کاره بود، رفتیم و او را با ضربات چاقو به قتل رساندم. بعد از جنایت فرار کردم و در تماس با خانواده‌ام، آنها از من خواستند که خودم را معرفی کنم و من هم تسلیم شدم.

متهم به دستور بازپرس جنایی، در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر