زمان مطالعه: 2 دقیقه

رازگشایی از 200 فقره سرقت خودرو در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰۰ فقره سرقت خبر داد.
17 مهر 1402
شناسه : 99674
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99674
144+
بالا
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰۰ فقره سرقت خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰۰ فقره سرقت خبر داد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق محتویات خودرو و اعتراف متهمان به ۲۰۰ فقره سرقت خودرو در ۳ ماه گذشته خبر داد.

 رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت، محتویات داخل خودرو در غرب استان تهران و وصول شکایت مالباخته، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان زبده پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با دعوت از شاکی و تحقیقات از وی دریافتند که شاکی خودروی ۲۰۶ سفید رنگ خود را شبانه در یکی از خیابان‌های غرب تهران پارک کرده و فردای آن روز هنگام مراجعه متوجه تخریب شیشه عقب و سرقت محتویات داخل خودرو شامل ابزار آلات، کیف حاوی دسته چک، اسناد و مدارک و غیره شده است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام نخست با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی متوجه شدند؛ ۲ تن از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار پس از تخریب شیشه عقب خودرو ۲۰۶ محتویات داخل خودرو را سرقت و سریعا با استفاده از یک موتورسیکلت از محل متواری می‌شوند.

سردار ولی پور گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان در ادامه با شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان، هر دو سارق را در ۲ عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه هشتم انتقال دادند.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرم علیه خود شدند، اما در ادامه پی‌جوئی‌های انتظامی، متهمان به ۲۰۰ فقره سرقت به همین شیوه و شگرد ۳ ماه گذشته اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، جهت شناسایی سایر مالباختگان و کشف اموال مسروقه در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر