زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبرداری از طلا فروشان با رسیدساز جعلی

فرمانده انتظامی داراب از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با استفاده از نرم‌افزارهای رسیدساز جعلی از مغازه داران طلافروش کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
17 مهر 1402
شناسه : 99673
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99673
277+
بالا
فرمانده انتظامی داراب از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با استفاده از نرم‌افزارهای رسیدساز جعلی از مغازه داران طلافروش کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی داراب از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با استفاده از نرم‌افزارهای رسیدساز جعلی از مغازه داران طلافروش کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، علیرضا نوشاد امروز، ۱۷ مهرماه گفت: در پی مراجعه حضوری تعدادی از مغازه داران طلافروش مبنی بر اینکه فردی پس از خرید طلا با شگرد مجرمانه ارائه رسید جعلی از آنان کلاهبرداری کرده است که موضوع با هدف شناسایی متهم و پیشگیری از افزایش تعداد قربانیان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی متهم که با مراجعه به طلا فروش دیگری قصد کلاهبرداری به همین روش را داشت را شناسایی و آن را سریعا دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی داراب با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به کلاهبرداری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی از بازاریان اقرار کرد، گفت: کلاهبردار برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

نوشاد از کسبه و بازاریان خواست در خرید و فروش و پرداخت وجه از سوی مشتریان مراقب این قبیل کلاهبرداری‌ها باشند و پس از اطمینان از واریز پول، کالا را تحویل خریدار دهند تا مورد سوءاستفاده و سرقت قرار نگیرند.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر