زمان مطالعه: 2 دقیقه

درگیری 2 مرد افغان در تهران رنگ خون گرفت

مرد افغانستانی که در جریان یک درگیری در تهران هموطن خود را به قتل رسانده و فراری شده بود، به دام پلیس افتاد.
17 مهر 1402
شناسه : 99661
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99661
227+
بالا
مرد افغانستانی که در جریان یک درگیری در تهران هموطن خود را به قتل رسانده و فراری شده بود، به دام پلیس افتاد.

حادثه 24 - مرد افغانستانی که در جریان یک درگیری در تهران هموطن خود را به قتل رسانده و فراری شده بود، به دام پلیس افتاد.

این درگیری مرگبار جمعه گذشته در شرق پایتخت اتفاق افتاد و به قتل جوان 35 ساله افغان منجر شد. در این شرایط، به دستور قاضی محمدحسین زارعی، بازپرس جنایی تهران تحقیقات در این پرونده آغاز شد.

شواهد نشان می داد که درگیری در کارگاه ساختمانی اتفاق افتاده و قاتل نیز اهل کشور افغانستان بوده که پس از جنایت فرار کرده است. یکی از شاهدان جنایت در تحقیقات گفت: قاتل به مقتول پول بدهکار بود و اختلاف آنها به چند ماه قبل برمی گشت. شب حادثه من دراتاقک نگهبانی کارگاه یک مهمانی دور همی با همشهریانم گرفته بودم که قاتل و مقتول به صورت اتفاقی یکدیگر را در مهمانی من دیدند. باز هم بر سر اختلاف مالی که بینشان وجود داشت درگیر شدند و هرچه ما سعی داشتیم با میانجی گری به دعوایشان خاتمه دهیم، فایده ای نداشت. ناگهان مرد بدهکار از شدت عصبانیت طلبکار را با چاقو زد و بعد در مقابل چشمان بهت زده ما فرار کرد.

به دنبال این حادثه، تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد تا اینکه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه وی در یکی از محله های پایتخت به دست آمد و او دیروز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.این متهم اما با وجود شواهد و مدارکی که علیه وی وجود داشت، قتل را انکار کرد و گفت: من نقشی در قتل نداشتم. حتی با مقتول هم اختلاف قبلی نداشتم و شاهدان دروغ می گویند. وی ادامه داد: من آن شب در مهمانی همشهری خود شرکت کردم و مقتول هم حضور داشت اما برایم کار پیش آمد و خیلی زود مهمانی را ترک کردم. نمی دانم بعد از رفتن من چه بلایی بر سر مقتول آمد و چه کسی او را به قتل رسانده و دسیسه چیده اند تا قتل را گردن من بیندازند و برایم دردسر درست کنند. شاهدان به ارتباط من و مقتول حسادت می کردند و با من خصومت داشتند. به همین دلیل مرا قاتل معرفی کرده اند.

وی بازداشت شده و تحقیقات ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر