زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ هولناک مادر و دو فرزندش در واژگونی تانکر حمل سوخت

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از جان باختن مادر دو کودک کشته شده در حادثه تانکر سوخت روز جمعه، هفتم مهرماه در تبریز خبر داد.
15 مهر 1402
شناسه : 99650
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99650
191+
بالا
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از جان باختن مادر دو کودک کشته شده در حادثه تانکر سوخت روز جمعه، هفتم مهرماه در تبریز خبر داد.

 حادثه 24 - سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از جان باختن مادر دو کودک کشته شده در حادثه تانکر سوخت روز جمعه، هفتم مهرماه در تبریز خبر داد.

وحید شادی‌نیا در تشریح این خبر، اظهار کرد: صبح روز جمعه، هفتم مهرماه ۱۴۰۲ بر اثر واژگونی تانکر حمل سوخت و برخورد با پراید در آزاد راه پیامبر اعظم( ص) محدوده روستای چاوان (اتوبان شهید کسایی تبریز) عوامل اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

 وی افزود: در این حادثه متاسفانه دو خواهر و برادر کودک در دم جان باخته و سه نفر از سرنشینان به همراه یک نیروی آتش نشانی نیز مصدوم شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: مادر ۳۵ ساله این کودکان که جهت درمان به بیمارستان سینا تبریز منتقل شده بود که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

گفتنی است، در حادثه دو مرد ۳۵ ساله و ۲۷ ساله نیز مصدوم شده بودند که روند درمانی آن‌ها ادامه دارد.

هم‌چنین بنابر اعلام سرهنگ احمدی، معاون پلیس راه آذربایجان شرقی علت این تصادف، خطای انسانی و ناتوانی راننده تانکر در کنترل تریلر بوده است.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان شرقی» را در صفحه حوادث آذربایجان شرقی و حوادث تبریز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر