زمان مطالعه: 1 دقیقه

همسرکشی هولناک در دامغان/ جسد زن جوان زیر دهانه پل پیدا شد

دادستان عمومی و انقلاب دامغان با بیان اینکه جسد زنی حدود ۲۸ ساله در محدوده پل آهوانو این شهر کشف شد، گفت: قاتل در پی تحقیقات انجام شده به سرعت دستگیر شد.
14 مهر 1402
شناسه : 99642
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99642
323+
بالا
دادستان عمومی و انقلاب دامغان با بیان اینکه جسد زنی حدود ۲۸ ساله در محدوده پل آهوانو این شهر کشف شد، گفت: قاتل در پی تحقیقات انجام شده به سرعت دستگیر شد.

حادثه 24 - دادستان عمومی و انقلاب دامغان با بیان اینکه جسد زنی حدود ۲۸ ساله در محدوده پل آهوانو این شهر کشف شد، گفت: قاتل در پی تحقیقات انجام شده به سرعت دستگیر شد.

مهدی کلامی مقدم عصر پنجشنبه در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرد: در پی کشف جسد زنی ۲۸ ساله در زیر دهانه پلی در معبر دامغان به چشمه‌علی، دادستانی به سرعت به همراه بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب دامغان همراه با پزشک قانونی و کارکنان دایره جنایی پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

وی گفت: در بدو امر بررسی‌های اولیه انجام و جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره موضوع شروع شد که پس از چندساعت مشخص شد مقتول با هویت (ز. خ) ۲۸ ساله در پی اختلاف خانوادگی با همسرش توسط وی از طریق وارد کردن ضربه به سر با جسم سخت به قتل رسیده و جسدش توسط قاتل به زیر دهانه پلی در محور دامغان به چشمه علی منتقل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب دامغان تاکید کرد: هم اکنون قاتل دستگیر شده و در اختیار پلیس آگاهی است و پس از سیر مراحل قانونی به موجب قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر