زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ کارگر 35 ساله در سقوط دستگاه سنگ شکن در پلدختر

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: سقوط دستگاه سنگ شکن یک واحد ماسه شویی در منطقه خرسدرپلدختر، کارگر ۳۵ ساله را به کام مرگ کشاند.
12 مهر 1402
شناسه : 99624
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99624
136+
بالا
مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: سقوط دستگاه سنگ شکن یک واحد ماسه شویی در منطقه  خرسدرپلدختر، کارگر ۳۵ ساله را به کام مرگ کشاند.

حادثه 24 - مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: سقوط دستگاه سنگ شکن یک واحد ماسه شویی در منطقه  خرسدرپلدختر، کارگر ۳۵ ساله را به کام مرگ کشاند.

مهدی آل کثیر روز چهارشنبه افزود: این فرد در حال سرویس و پاک کردن نوار نقاله دستگاه سنگ شکن بوده که به دلیل نامشخص سقوط کرده و به دلیل شکستگی گردن، جان باخته است.

 وی اظهار داشت: علت دقیق مرگ توسط پزشکی قانونی در دست اقدام و جزییات چرایی رخداد این حادثه نیز توسط کارشناسان و بازرسان اداره کار در حال بررسی است و در نهایت دادگاه هیات هفت نفره بازرسان کار رای نهایی در این خصوص را صادر می کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: چنانچه قصوری از سوی کارفرما در خصوص حفظ ایمنی محیط کار و یا نقص ماشین آلات محرز شود، با توجه به میزان این قصور، رای دادگاه نهایی علیه کارفرما صادر خواهد شد.

آل کثیر افزود: بازرسان کار علاوه بر نظارت های مستمر از طریق بازرسی کارگاه ها، نظارت های غیر مستقیمی همچون استقرار مسوول ایمنی در کارگاه ها، توجه به نظارت بر تشکیل و فعالیت کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار، نظارت بر عمکرد ایمنی پیمانکاران از طریق صدور صلاحیت ایمنی، توجه و نظارت بر آموزش ایمنی کارگران و کارفرمایان، نظارت بر رعایت استانداردهای تجهیزات و ماشین‌آلات و اخذ تاییدیه‌های لازم را برای کاهش حوادث ناشی از کار انجام می دهند.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر