زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل فجیع زن اهوازی به دست بستگانش | قاتلان جسد را در خانه دفن کردند

بستگان زنی جوان در اهواز بعد از قتل او جسد را در خانه دفن کردند اما یک ماه بعد با برملا شدن اسرار جنایت قاتلان دستگیر شدند.
08 مهر 1402
شناسه : 99602
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99602
320+
بالا
بستگان زنی جوان در اهواز بعد از قتل او جسد را در خانه دفن کردند اما یک ماه بعد با برملا شدن اسرار جنایت قاتلان دستگیر شدند.

حادثه 24 - بستگان زنی جوان در اهواز بعد از قتل او جسد را در خانه دفن کردند اما یک ماه بعد با برملا شدن اسرار جنایت قاتلان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری قاتل و همدستش و برملاشدن راز جنایت هولناک در شهرستان اهواز خبر داد.

سرهنگ سیروس دریکوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی طرح شکایت در خصوص فقدان زنی در شهرستان اهواز و ارجاع آن به پلیس آگاهی استان، موضوع حکایت از ناپدید شدن نامبرده طی یک ماه گذشته داشت و اطلاعی از سرنوشت وی در دست نبود که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی، تحقیقات جنایی خود را آغاز و با بهره‌گیری از بانک‌های اطلاعاتی و بررسی اجساد مجهول‌الهویه، مثمر ثمر نبوده و در نهایت با بررسی و تحقیقات مجدد از خانواده فقدانی و اقدامات فنی به‌عمل‌آمده، آخرین مسیرهای تردد و ارتباطات مونثه بازیابی شد که در جمع‌بندی دلایل حاصله در خلال رسیدگی، ۲ نفر از بستگان فرد فقدانی به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به این که پس از هماهنگی با مقام قضایی هر ۲ مظنون شناسایی‌شده بازداشت شدند و با بررسی ادله موجود لب به اقرار گشوده و پرده از جنایت هولناک خود برداشته و اعتراف کردند که حدود یک ماه پیش به دلیل اختلاف خانوادگی، متوفی را در منزلی واقع در یکی از محله‌های اهواز خفه کردند و به قتل رساندند و جسد وی را در همان محل خاک کرده و سپس به دلیل بیم از شناسایی جسد را به جاده حمیدیه منتقل و مخفی کرده‌اند.

دریکوند در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارات متهمان، جسد در محل حادثه کشف شد و پس از سیر مراحل به پزشکی قانونی منتقل و متهمان نیز جهت تحقیقات بیشتر تحت نظر این پلیس قرار گرفتند.   

ارسال نظر