زمان مطالعه: 1 دقیقه

واژگونی اتوبوس در مسیر خرانق به یزد / 47 نفر مصدوم شدند

بنا بر اعلام روابط عمومی اورژانس یزد صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور خرانق به یزد ۴۷ نفر مصدوم شدند.
28 شهریور 1402
شناسه : 99578
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99578
251+
بالا
بنا بر اعلام روابط عمومی اورژانس یزد صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور خرانق به یزد ۴۷ نفر مصدوم شدند.

حادثه 24 - بنا بر اعلام روابط عمومی اورژانس یزد صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور خرانق به یزد ۴۷ نفر مصدوم شدند.

بنابر به اعلام سازمان اورژانس یزد اتوبوس دارای ۵۱ سرنشین شامل ۴۴ مسافر بزرگسال، پنج کودک و راننده و کمک راننده بوده است.

بر این اساس شش مصدوم این حادثه در محل درمان شده‌اند و ۴۵ مصدوم دیگر توسط پنج دستگاه آمبولانس اورژانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک کد امدادی هلال احمر به چهار بیمارستان سطح استان اعزام شدند.

تعداد ۳۸ مصدوم این حادثه به بیمارستان افشار(۱۰ مصدوم)، شهید رهنمون(۸ مصدوم) و شهید صدوقی شهر یزد(۲۰ مصدوم) و ۹ مصدوم دیگر به بیمارستان امام جعفر صادق شهرستان میبد اعزام شدند.

یک دستگاه اتوبوس که از خراسان رضوی به مقصد کهگیلویه و بویراحمد در حال تردد بود صبح امروز ساعت ۷ و ۱۸ دقیقه در مسیر خرانق به یزد، واژگون شد و تعدادی مصدوم شدند.

به گزارش ایسنا، برای کمک به مصدومان این حادثه که در ساعات اولیه ۱۲ نفر اعلام شده بود چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس یزد، در ساعات اولیه ۱۲ مصدوم این حادثه برای انتقال به مراکز درمانی آماده شدند و احتمال افزایش این آمار وجود دارد.

آخرین اخبار «حوادث یزد» را در صفحه حوادث یزد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر