زمان مطالعه: 1 دقیقه

رو شدن دست 2 زن با 103 سکه تقلبی در مشهد

2 زن کلاهبردار بعد از اینکه نیمی از سکه‌های تقلبی خود را در تهران به فروش رساندند و برای فروش 103 سکه تقلبی طلا عازم مشهد شدند، اما در این شهر به دام پلیس افتادند.
27 شهریور 1402
شناسه : 99574
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99574
231+
بالا
2 زن کلاهبردار بعد از اینکه نیمی از سکه‌های تقلبی خود را در تهران به فروش رساندند و برای فروش 103 سکه تقلبی طلا عازم مشهد شدند، اما در این شهر به دام پلیس افتادند.

حادثه 24 - 2 زن کلاهبردار بعد از اینکه نیمی از سکه‌های تقلبی خود را در تهران به فروش رساندند و برای فروش 103 سکه تقلبی طلا عازم مشهد شدند، اما در این شهر به دام پلیس افتادند.

ماموران پاسگاه انتظامی «فردوسی» با استفاده از منابع اطلاعاتی خود متوجه شدند که 2 زن کلاهبردار قصد دارند، انتقال محموله سکه‌های تقلبی خود را از استان‌های مرکزی به شهر مشهد منتقل کرده و در آنجا به فروش برسانند. این دو زن با استفاده اتوبوس‌های مسافربری  سکه‌ها خود را جابه‌جا می‌کردند.

تیم تجسس پاسگاه فردوسی پس از چند شبانه روز عملیات پلیسی و کمین در پایانه مسافربری امام رضا(ع)، به محض ورود این 2 زن کلاهبردار 32 و 37 ساله در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

 سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد مقدس گفت: با دریافت خبر انتقال محموله سکه تقلبی توسط 2 زن کلاهبردار به مشهد، با هماهنگی مقام قضائی ماموران کلانتری بانوان در پایانه مسافربری امام رضا(ع) آماده باش بودند که به محض ورود این افراد بلافاصله دستگیر شدند.

او افزود: در بازرسی از این 2 متهم تعداد 103 سکه تقلبی غیربانکی یک گرمی که به طرز ماهرانه‌ای، داخل کوله پشتی جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ نگهبان ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد این افراد 150 سکه تقلبی غیربانکی را شهر تهران فروخته بودند و درصدد توزیع سکه‌های تقلبی در مشهد بودند که در دام اطلاعاتی پلیس مشهد گرفتار شدند.

وی گفت: متهمان پس از طی مراحل قانونی با صدور حکمی روانه زندان شدند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر