زمان مطالعه: 2 دقیقه

شهادت دومین بسیجی حادثه تروریستی ممسنی

دومین بسیجی که ۲۵ شهریور ماه در درگیری اخیر در حادثه تروریستی کور و در شهرستان ممسنی مورد هدف قرار گرفته بود در بیمارستان شیراز به شهادت رسید.
27 شهریور 1402
شناسه : 99566
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99566
255+
بالا
دومین بسیجی که ۲۵ شهریور ماه در درگیری اخیر در حادثه تروریستی کور و در شهرستان ممسنی مورد هدف قرار گرفته بود در بیمارستان شیراز به شهادت رسید.

 حادثه 24 - دومین بسیجی که ۲۵ شهریور ماه در درگیری اخیر در حادثه تروریستی کور و در شهرستان ممسنی مورد هدف قرار گرفته بود در بیمارستان شیراز به شهادت رسید.

اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس روز دوشنبه با اعلام خبر شهادت این مدافع امنیت اظهار داشت : مجروحان حادثه تیراندازی به نیروهای بسیجی مدافع امنیت در شهر نورآباد (مرکز شهرستان ممسنی) در شیراز تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ممسنی، هم شهادت دومین بسیجی که در درگیری اخیر در حادثه تروریستی کور مورد هدف قرار گرفته بود را اعلام کرد ، پوریا خوشنام در بیمارستان شیراز به شهادت رسید.

پوریا خوشنام یکی از چهار بسیجی ممسنی تبار که در شامگاه بیست و پنجم شهریور توسط دو راکب موتور سوار در میدان معلم شهر نوراباد مورد هدف قرار گرفته بود .

عارف قره قانی نیا و اسماعیل محمدی دو مجروح این حادثه هستند که بعد از عمل جراحی دوران نقاهت را می گذرانند.

این حادثه حدود ساعت ۱۹:۵۰ شنبه ۲۵ شهریور در نورآباد مرکز شهرستان ممسنی روی داد که طی آن ۲ موتور سیکلت سوار اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیروهای بسیجی که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند، کردند.

در جریان این تیراندازی چهار نفر از عزیزان بسیجی از ناحیه سینه به بالا مجروح می شوند که یکی از آنها به سبب شدت جراحات وارده به شهادت می رسد و پوریا خوشنام نیز امروز آسمانی شد ، دو نفر دیگر نیز مجروح می شوند که بعد از عمل جراحی اکنون شرایط بهبودی را می گذرانند.

ضاربان بلافاصله از محل متواری می شوند که دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در پی دستگیری آنها هستند.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر