زمان مطالعه: 1 دقیقه

همسرکشی در رودهن/ مرد خشمگین همسرش را خفه کرد

مردی که همسرش را خفه کرده و جسدش را از بالای پلی به دره پرت کرده بود، با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.
27 شهریور 1402
شناسه : 99561
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99561
198+
بالا
مردی که همسرش را خفه کرده و جسدش را از بالای پلی به دره پرت کرده بود، با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

حادثه 24 - مردی که همسرش را خفه کرده و جسدش را از بالای پلی به دره پرت کرده بود، با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

تحقیقات جنایی در این پرونده از آبان سال۱۳۹۸ و با گزارش ناپدید شدن زن جوانی در رودهن آغاز شد. بررسی‌ها نشان داد، کلثوم اهل یکی از استان‌های شرقی کشور است که مدتی بود با همسرش اختلاف و درگیری داشت. یک روز قبل با حکم جلب شوهرش به خاطر پرداخت نکردن نفقه به رودهن آمده و ناپدید شده بود. ماموران شوهر او به نام صابر را دستگیر کردند که او در ابتدا منکر اطلاع از سرنوشت همسرش شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت‌: پنجم آبان همسرم را سوار ماشین کرده تا درباره اختلاف‌های‌مان حرف بزنیم اما درگیر شده و با دست خفه‌اش کردم‌. بعد هم سمت آبعلی رفته و جسدش را از بالای پل به پایین پرت کردم . با تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد‌. در جلسه محاکمه در شعبه دهم، چهار خواهر کلثوم به‌عنوان اولیای‌دم درخواست قصاص کردند. سپس صابر در جایگاه قرار گرفت و با رد اتهامش گفت‌: من از طریق یک رمال با کلثوم آشنا شدم اما مدام درگیری داشتیم‌. او نزد خانواده‌اش رفته بود و هراز‌گاهی می‌آمد پولی بابت نفقه می‌گرفت و بعد می‌رفت. آخرین بار با حکم جلب آمد که از دستش فرار کردم‌. من در قتل او نقشی نداشتم و تحت فشار بازجویی به قتل اعتراف کردم. پس از دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شده و او را به قصاص محکوم کردند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر