زمان مطالعه: 2 دقیقه

جزئیات قتل ناموسی با چاقو در جاده دماوند

مرد افغان در نزاع ناموسی با ضربات چاقو، خون به‌پا کرد و در جاده دماوند هموطن جوانش را کشت.
27 شهریور 1402
شناسه : 99560
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99560
274+
بالا
مرد افغان در نزاع ناموسی با ضربات چاقو، خون به‌پا کرد و در جاده دماوند هموطن جوانش را کشت.

حادثه 24 - مرد افغان در نزاع ناموسی با ضربات چاقو، خون به‌پا کرد و در جاده دماوند هموطن جوانش را کشت.

ساعت ۱۰صبح شنبه گذشته، رانندگان هنگام عبور از جاده دماوند متوجه سر‌و‌صدا و درگیری دو مرد افغان در کنار پل هوایی سه‌راهی مهرآباد شدند. درگیری مردان افغان بالا‌ گرفت و قبل از این‌که مردم بتوانند آنها را از یکدیگر جدا کنند، مرد میانسال با چاقو چند ضربه به پسر جوان زد و با تهدید شاهدان از صحنه فرار کرد.

شاهدان درگیری بلافاصله با پلیس و اورژانس تماس گرفته و درخواست کمک کردند. دقایقی بعد ماموران کلانتری ۱۶ مهرآباد به محل حادثه رسیده و تحقیقات را آغاز کردند. همزمان نیروهای اورژانس هم اعلام کردند که پسر جوان به علت شدت جراحات و خونریزی جانش را از دست داده است.

با قتل پسر جوان تحقیقات جنایی در محل آغاز شد. یکی از شاهدان جنایت که مردی افغان بود، به ماموران پلیس گفت: قاتل و مقتول را می‌شناسم. آنها در ویلاهای منطقه سرایدار هستند و با هم رفت‌و‌آمد دارند. از چند روز پیش بین آنها اختلاف پیش آمد. امروز بار دیگر درگیر شدند که مرد میانسال با چاقو چند ضربه به مقتول زد و فرار کرد. با به دست آمدن این سرنخ و شناسایی هویت قاتل، ۱۰دقیقه بعد ماموران به ویلایی که مرد میانسال در آن سرایدار بود رفته و او را دستگیر کردند.

مرد میانسال در بازجویی‌های اولیه به قتل هموطنش با انگیزه اختلاف ناموسی اعتراف کرد و گفت: از سال‌ها قبل با نظیر رفت‌و‌آمد داشتیم و چون هموطنم بود، کمکش کردم که مشغول کار شود. او گاهی به خانه ما می‌آمد تا این‌که چند وقت قبل حس کردم به خانواده‌ام نظر دارد و به همین خاطر به او تذکر دادم. او منکر این موضوع بود تا این‌که صبح شنبه در سه‌راهی مهرآباد قرار گذاشته و با چاقو چند ضربه به او زده و محل را ترک کردم. با اعترافات قاتل، او بازداشت شد و تحقیقات از سوی بازپرس جنایی و کارآگاهان پلیس همچنان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر