زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در شهرک غرب هنگام سرقت

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری جوانی که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به سرقت موبایل ده‌ها تن از شهروندان در محدوده شهرک غرب کرده بود، خبر داد.
21 شهریور 1402
شناسه : 99501
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99501
215+
بالا
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری جوانی که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به سرقت موبایل ده‌ها تن از شهروندان در محدوده شهرک غرب کرده بود، خبر داد.

حادثه 24 - سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری جوانی که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به سرقت موبایل ده‌ها تن از شهروندان در محدوده شهرک غرب کرده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین مافی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب درحال گشت‌زنی در محدوده بلوار دریا بودند که به راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت دارای پلاک مخدوش دستگیر شده و رفتار آنان را به شکل نامحسوس تحت نظر قرار دادند که ناگهان در همین حین راکب موتورسیکلت به سرعت به سمت زنی که در سوی دیگر خیابان در حال استفاده از تلفن همراهش بود، رفته و با قاپیدن تلفن همراهش به سرعت از محل فرار کرد.

 وی با بیان اینکه ماموران بلافاصله عملیات تعقیب و گریز را آغاز کردند، گفت: همزمان مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی نیز اعلام شده و طرح مهار به اجرا درآمد. تعقیب و گریز نیز دقایقی ادامه پیدا کرد تا اینکه راکب موتور کنترل موتورسیکلت را از دست داد و با یکدستگاه سواری پژو ۲۰۶ برخورد کرد.

مافی با بیان اینکه ترک نشین موتور اقدام به فرار کرد، اما راکب آن دستگیر شد، گفت: ماموران اقدام به بازرسی از این فرد کردند که در جریان آن چهار دستگاه تلفن همراهی که در همان روز از سوی این دو نفر سرقت شده بود، کشف و ضبط شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی اظهارکرد:‌ در جریان بازجویی‌ها هویت همدست این فرد نیز مورد شناسایی قرار گرفت و متهم دستگیر شده نیز به جرم خود ارتکاب ۲۰ فقره موبایل قاپی در محدوده شهرک غرب و سعادت آباد تهران اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم ۲۴ ساله دارای سوابق متعدد در امر سرقت بود، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله به دادسرا اعزام شد. همچنین اقدامات ماموران برای دستگیری همدست دیگر این فرد نیز در حال انجام است. تا کنون هشت نفر از مالباختگان این افراد نیز مورد شناسایی قرار گرفته و با حضور در کلانتری متهم دستگیر شده را به عنوان یکی از سارقان تلفن همراه خود مورد شناسایی قرار دادند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر