زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات قتل محمودرضا جعفرآقائی، وکیل شاهرودی توسط جوان ۲۰ ساله

۱۳ماه پس از قتل وکیل شاهرودی مقابل چشمان همسر و فرزند خرسالش، کاراگاهان پلیس موفق شدند عامل این جنایت را که پسری ۲۰ ساله است دستگیر کنند.
21 شهریور 1402
شناسه : 99484
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99484
215+
بالا
۱۳ماه پس از قتل وکیل شاهرودی مقابل چشمان همسر و فرزند خرسالش، کاراگاهان پلیس موفق شدند عامل این جنایت را که پسری ۲۰ ساله است دستگیر کنند.

حادثه 24  -  ۱۳ماه پس از قتل وکیل شاهرودی مقابل چشمان همسر و فرزند خرسالش، کاراگاهان پلیس موفق شدند عامل این جنایت را که پسری ۲۰ ساله است دستگیر کنند.

این جنایت در اولین ساعات بامداد ۱۷ مردادماه سال ۱۴۰۱مقابل منزل وکیل محمودرضا جعفرآقائی در شاهرود اتفاق افتاد. آن زمان این وکیل جوان و همسر و پسر ۵ ساله‌اش قصد ورود به خانه را داشتند که فرد ناشناسی چندین گلوله به سوی او شلیک کرد و گریخت. هرچند وکیل جوان به مرکز درمانی منتقل شد اما جانش را از دست داد و به دنبال آن تلاش‌ها برای دستگیری قاتل آغاز شد.

 از آن زمان پلیس چندین مطنون را بازداشت کرد و تحقیقات همچنان ادامه داشت اما عامل اصلی جنایت همچنان متواری بود تا اینکه با گذشت ۱۳ ماه از وقوع این جنایت کاراگاهان پلیس به اطلاعاتی دست پیدا کردند که نشان می‌داد قاتل جوانی ۲۰ ساله است که در اطراف تهران مخفی شده است. در این شرایط ماموران یکشنبه شب در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان در این باره گفت: متهم که ۲۰ سال دارد  اعتراف کرد که از سوی یک باند برای این قتل اجیر شده بود و با سلاح شکاری دست به این جنایت زده است.

بر اساس این گزارش متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر