زمان مطالعه: 2 دقیقه

وحشت زن بجنوردی به خاطر تهدید به قتل همسرش

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از دستگیری فردی که در پیام رسان‌های داخلی، همسرش را تهدید به قتل با اسلحه شکاری کرده بود، خبر داد.
21 شهریور 1402
شناسه : 99476
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99476
171+
بالا
رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از دستگیری فردی که در پیام رسان‌های داخلی، همسرش را تهدید به قتل با اسلحه شکاری کرده بود، خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از دستگیری فردی که در پیام رسان‌های داخلی، همسرش را تهدید به قتل با اسلحه شکاری کرده بود، خبر داد.

به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ یوسف شاکری گفت: یکی از شهروندان به پلیس فتا استان مراجعه و بعد از ارائه شکوائیه قضایی گفت همسرش که مدتی است به دلیل مشکلات خانوادگی از ‌وی متارکه کرده، او و برادرش را با اسلحه شکاری و از طریق ارسال پیام در پیام‌رسان بومی تهدید به قتل کرده است که تقاضای رسیدگی به موضوع را داشت.

وی با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده بلافاصله در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، افزود: در یک عملیات پلیسی، مجرم دستگیر، به پلیس فتا استان انتقال و نسبت به موضوع جرم از او تحقیق به عمل آمد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در اظهاراتش به بزه ارتکابی خود معترف شد ولی جهت گمراه کردن مامورین پلیس فتا، سلاح شکاری دارای مجوز همسایه خود را به کارشناسان تحویل داد: با دقت و هوشیاری کارشناسان پلیس فتا، این سلاح که شباهت بسیار زیادی به اسلحه متهم داشت تشخیص داده شد و متهم ناچار به تحویل سلاح شکاری غیرمجاز خود به پلیس شد.

وی ادامه داد: دو قبضه سلاح به پلیس اطلاعات استان تحویل و متهم نیز پس از اتمام تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی و اتخاذ تصمیم نهایی به مقامات قضایی تحویل داده شد.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی به تمامی کاربران توصیه کرد: تهدید کردن دیگران حتی اگر به مرحله عمل نرسد نیز جرم محسوب می‌شود و پلیس فتا برابر وظیفه قانونی خود با مجرمان برخورد خواهد کرد، بنابراین تمامی کاربران دقت داشته باشند در صورت بروز هرگونه مشکلات برای آن‌ها در فضای مجازی بلافاصله موضوع را از طریق شماره ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا در میان بگذارند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان شمالی» را در صفحه حوادث خراسان شمالی و حوادث بجنورد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر