زمان مطالعه: 2 دقیقه

نقشه عجیب داماد برای فرار از پرداخت مهریه

مرد جوان که توانایی پرداخت مهریه همسر سابقش را نداشت، 3 آدم ربا اجیر کرد تا پدرزنش را گروگان بگیرد و دست به اخاذی 10 میلیاردی از وی بزنند.
19 شهریور 1402
شناسه : 99471
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99471
242+
بالا
مرد جوان که توانایی پرداخت مهریه همسر سابقش را نداشت، 3 آدم ربا اجیر کرد تا پدرزنش را گروگان بگیرد و دست به اخاذی 10 میلیاردی از وی بزنند.

حادثه 24 - مرد جوان که توانایی پرداخت مهریه همسر سابقش را نداشت، 3 آدم ربا اجیر کرد تا پدرزنش را گروگان بگیرد و دست به اخاذی 10 میلیاردی از وی بزنند.

چند روز قبل رهگذران در حال عبور از خیابانی در پایتخت بودند که چشمشان به مردی میانسال افتاد. او بی هوش و نیمه جان روی زمین افتاده بود که برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت. این مرد 60 ساله پس از بهبودی اسرار یک گروگانگیری را فاش کرد و گفت: روز حادثه قصد رفتن به محل کارم را داشتم که سرنشینان خودرویی راهم را سد کردند. داخل ماشین 3 مرد حضور داشتند که چهره هایشان را پوشانده بودند. آنها نام مرا صدا زدند و سپس با تهدید و اجبار مرا به داخل ماشین انتقال دادند.

 گروگانگیران ناشناس دست و پاها و چشمانم را بستند و از تهران خارج شدند. وی ادامه داد: حدود 5 ساعت مرا در جایی که به نظرم خانه باغ بود گروگان گرفتند.در نهایت با تهدید از من خواستند تا پای 11 سفته که ارزش آن حدود 10 میلیارد تومان بود را امضا کنم. گروگانگیران سپس مرا سوار ماشین خود کرده و درحالیکه به شدت مرا مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار داده بودند، خون آلود و زخمی کنار بزرگراهی در تهران رهایم کردند.

ردپای آشنا

با این شکایت، پرونده ای در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و چون گروگانگیران موبایل گروگان را به سرقت برده بودند با انجام ردیابی ها یکی از متهمان شناسایی شد. وی کسی جز داماد سابق شاکی نبود که دستور آدم ربایی داده بود. وی بازداشت شد و در بازجویی ها گفت: شاکی، پدر همسر سابقم است.من چند سال قبل با دختراو ازدواج کردم اما به خاطر عدم تفاهم و اختلافات شدیدی که داشتیم از یکدیگر جدا شدیم.

همسر سابقم مهریه اش را به اجرا گذاشت اما من توانایی پرداخت آن را حتی به صورت اقساطی هم نداشتم. به همین دلیل نقشه ربودن پدر زن سابقم را کشیدم تا از او سفته بگیرم. وی ادامه داد: برای اجرای این نقشه، 3 آدم ربا اجیر کردم تا با سفته ها، همسرسابقم را تهدید کنم. می خواستم او بی خیال مهریه شود و شکایتش را پس بگیرد اما نقشه ام آنطور که می خواستم پیش نرفت.

این متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری سه آدم ربای اجیر شده ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر