زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ همزمان پدر و دختر اراکی در آبشار عباس آباد مازندران

رئیس جمعیت هلال احمر عباس آباد از غرق شدن ۲ نفر از اعضای خانواده اهل اراک در منطقه گردشگری آبشار حوالی روستای سی بن از توابع این شهرستان خبر داد.
19 شهریور 1402
شناسه : 99469
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99469
844+
بالا
رئیس جمعیت هلال احمر عباس آباد از غرق شدن ۲ نفر از اعضای خانواده اهل اراک در منطقه گردشگری آبشار حوالی روستای سی بن از توابع این شهرستان خبر داد.

 

حادثه 24 - رئیس جمعیت هلال احمر عباس آباد از غرق شدن ۲ نفر از اعضای خانواده اهل اراک در منطقه گردشگری آبشار حوالی روستای سی بن از توابع این شهرستان خبر داد.

مهدی محسنی یکشنبه شب گفت : این ۲ نفر، پدر و دختر بودند که به عنوان مسافر و گردشگر برای دیدن و بهره مندی این آبشار به این منطقه آمده بودند که متاسفانه به علت عدم آشنایی، بی احتیاطی و عمق زیاد آبشار غرق شدند.

وی اظهار کرد : این حادثه حوالی ساعت ۱۴ امروز به وقوع پیوست و به علت سخت گذر بودن مسیر با اینکه امداد گران و کادر فوریت های پزشکی اورژانس هم به محل حادثه اعزام شدند و حضور یافتند متاسفانه عملیات احیا تاثیری نداشت.

 رئیس جمعیت هلال احمر عباس آباد گفت : پدر ۴۳ سال و دختر هم ۱۰ سال سن داشت که متاسفانه هر ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

آبشار سوتراش یا سوته راش در استان مازندران ، شهرستان، عباس آباد و روستای «سی بن» واقع شده است.

این آبشار در میان جنگل های همیشه سبز لنگای مازندران قرار دارد. پوشش گیاهی خاص و زیبا، گونه‌های جانوری مختلف و وجود تفریحاتی چون پیاده‌روی، شنا در رودخانه و عکاسی مواردی هستند که باعث جذابیت این منطقه بکر می‌شود.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر