زمان مطالعه: 4 دقیقه

ماجرای عجیب کلاهبرداری و سرقت از زن بیوه / بازی دادستان قلابی در نقش خواستگار

خواستگار قلابی که با جا زدن خود به عنوان دادستان، زنی را به بهانه ازدواج فریب داده و اموالش را به سرقت برده بود‌، بازداشت شد‌.
19 شهریور 1402
شناسه : 99438
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99438
199+
بالا
خواستگار قلابی که با جا زدن خود به عنوان دادستان، زنی را به بهانه ازدواج فریب داده و اموالش را به سرقت برده بود‌، بازداشت شد‌.

حادثه 24 - خواستگار قلابی که با جا زدن خود به عنوان دادستان، زنی را به بهانه ازدواج فریب داده و اموالش را به سرقت برده بود‌، بازداشت شد‌.

اوایل شهریور امسال زنی با حضور در شعبه‌ هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از مردی شکایت کرد و گفت‌: ‌سال‌ها قبل همسرم فوت شد‌ و با پسرم زندگی ‌می‌کردم.‌ یکی از دوستانم در سایت همسریابی با مردی آشنا و نامزد کرده بود‌. در جریان رفت و آمد به خانه دوستم، نامزدش مرا به مردی معرفی کرد و مدعی بود این مرد دادستان است. مدتی با این مرد در ارتباط بودم و به او علاقه‌مند شدم‌. یک شب او آبمیوه خرید که بعد از خوردن آن بیهوش شدم. بعد از دو روز در بیمارستان به هوش آمدم. نگران به خانه رفتم که متوجه شدم خودروی پژو ۲۰۶ همراه مدارک آن، اسناد خانه و زمین‌هایی که به ارث رسیده بود و پول و دلار و طلاهایم که بیش از یک‌ میلیارد تومان ارزش داشت به سرقت رفته است. به خواستگارم مشکوک‌ شدم و هر چه به تلفن او زنگ زدم خاموش بود‌. از آن زوج معرف هم خبری نبود.

با دستور قضایی تحقیقات ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری متهم آغاز شد تا این‌که چند روز پیش‌ ماموران موقع گشت‌زنی و استعلام پلاک خودروها در شرق تهران خودروی شاکی را یافتند و آن را توقیف کردند و راننده آن که متهم فراری بود، بازداشت شد. متهم به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران منتقل شد و گفت‌: سال‌ها درخارج از کشور کار کردم تا پولی جور کنم و با دختر مورد علاقه‌ام ازدواج کنم. همین که پول‌ها را به حساب او واریز کردم فریبم داد و با سرقت پول‌هایم و ازدواج با دوست صمیمی‌ام از ایران رفت و من هم نتوانستم اموالم را از او پس بگیرم. افسرده شدم و مدتی در بیمارستان روانی بستری بودم. وقتی مرخص شدم، به فکر انتقام از خانم‌ها افتادم. یکی از دوستانم را بعد از سال‌ها دیدم که از طریق سایت همسریابی با زنی آشنا و ازدواج کرده بود‌. چون علاقه زیادی به قضاوت داشتم‌ او فکر می‌کرد که من قاضی شده‌ام. به دروغ گفتم درس خوانده‌ام و دادستان یکی از شهرستان‌های تهران شده‌ام‌. همین باعث شد او و نامزدش فریب بخورند و مرا برای ازدواج به زنی از آشناهای‌شان معرفی کنند. فهمیدم شوهر این زن فوت شده و اموال و اسناد زیادی به او ارث رسیده‌ است. به بهانه ازدواج وارد زندگی‌اش شدم.یک شب ۱۰ قرص بیهوشی را در آب هویج ریختم و زن جوان را بیهوش کردم. کلید گاوصندوقش را برداشتم و از داخل آن سرقت کردم. قصد داشتم با سند‌سازی خانه و ماشینش را بفروشم که ماموران دستگیرم کردند.محمد ولدی ‌بیرانوند‌، بازپرس شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران‌ با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف اولیه متهم احتمال می‌رود او با جعل عناوین قضایی‌ افراد دیگری را هم فریب داده باشد که تحقیقات از او ادامه دارد‌. 

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر