زمان مطالعه: 5 دقیقه

همسرکشی با ضربه سنگ / داماد قاتل از چوبه دار نجات یافت

مرد افغان که در جریان درگیری با همسرش او را با ضربه سنگ کشته بود، در جلسه دادگاه از کار خود ابراز‌پشیمانی کرد. پدر مقتول وقتی اشک‌های داماد سابقش را دید، از قصاص او گذشت.
18 شهریور 1402
شناسه : 99424
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99424
204+
بالا
مرد افغان که در جریان درگیری با همسرش او را با ضربه سنگ کشته بود، در جلسه دادگاه از کار خود ابراز‌پشیمانی کرد. پدر مقتول وقتی اشک‌های داماد سابقش را دید، از قصاص او گذشت.

حادثه 24 - مرد افغان که در جریان درگیری با همسرش او را با ضربه سنگ کشته بود، در جلسه دادگاه از کار خود ابراز‌پشیمانی کرد. پدر مقتول وقتی اشک‌های داماد سابقش را دید، از قصاص او گذشت.

آبان‌ سال گذشته مردی در تماس با اورژانس برای نجات همسرش درخواست کمک کرد. تیم امدادی وقتی در خانه این مرد در یکی از روستاهای دماوند حاضر شدند، با پیکر زنی جوان که از ناحیه سر به شدت آسیب دیده بود، مواجه شدند.  با توجه به وخامت حال این زن، درخواست امداد هوایی شد و این زن به نام نسیم به بیمارستانی در تهران انتقال یافت. پزشکان برای نجات جان نسیم تلاش کردند اما بی‌فایده بود و وی بر اثر شدت جراحات جان باخت. با مرگ این زن، پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشکیل شد و شوهرش به نام بصیر تحت بازجویی قرار گرفت. این مرد که سعی داشت خود را از مرگ همسرش نگران نشان دهد در تحقیقات گفت: من و همسرم چند سال قبل به ایران آمده و در یکی از روستاهای دماوند به‌عنوان سرایدار مشغول کار بودیم. امروز در حال آبیاری باغ بودم که از داخل ساختمان صدای نسیم را شنیده و خود را به او رساندم. او در حال تمیز کردن لوستر بود که تعادلش را از دست داده و به پایین سقوط کرده بود. وحشت کرده بودم و با اورژانس تماس گرفته و درخواست کمک کردم. او را سریع به بیمارستان رساندیم اما به دلیل شدت جراحات جان باخت. با توجه به مشکوک بودن مرگ نسیم، جسد او با دستور قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت که گزارش پزشک جنایی رازگشای این جنایت شد. در گزارش پزشکی قانونی اعلام شده بود، این زن به دلیل اصابت جسم سخت به سرش جان باخته است.  بصیر دوباره احضار شد و این‌بار وقتی راز خود را فاش شده دید لب به اعتراف باز کرد و گفت: «من و نسیم مدتی بود با هم اختلاف و درگیری داشتیم. روز حادثه دوباره دعوای‌مان شد. عصبانی بودم و نمی‌فهمیدم چه‌کار می‌کنم. سنگی برداشته و ضربه‌ای به سر نسیم زدم. وقتی به خودم آمدم او غرق در خون روی زمین افتاده بود. سریع با اورژانس تماس گرفتم تا او را نجات دهم اما تلاش‌ها بی‌فایده بود.» 

با تکمیل تحقیقات و شکایت پدر نسیم به‌عنوان اولیای‌دم، پرونده برای محاکمه به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد‌. در این جلسه پدر نسیم برای بصیر درخواست قصاص کرد و گفت: «این مرد قول داده بود دخترم را خوشبخت کند اما او را کشت. آنها مدتی بود با هم اختلاف داشتند اما فکر نمی‌کردم این اختلاف باعث قتل دخترم شود. به همین دلیل قصاص او را می‌خواهم.» در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: «من قصدی برای کشتن همسرم نداشتم. اگر می‌خواستم او را بکشم با اورژانس تماس نمی‌گرفتم و برای نجات جانش تلاش نمی‌کردم.» بصیر در حالی که اشک می‌ریخت از پدرزن سابقش خواست او را ببخشد. رئیس دادگاه هم وقتی پشیمانی متهم را دید، با پدر مقتول صحبت کرد و از او خواست اگر می‌تواند بصیر را ببخشد و با توجه به پشیمانی‌اش، فرصت دوباره‌ای برای زندگی به او بدهد. پدر مقتول وقتی پشیمانی داماد سابقش را دید، او را‌بخشید.  

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر