زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیراندازی خونین با کلاشینکف در مختار بویراحمد / مرد مکانیک کشته شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که مظنون به قتل حادثه تلخ کشته شدن یکی از جوانان منطقه مختار بویراحمد اکنون در بازداشت نیروی انتظامی است.
17 شهریور 1402
شناسه : 99415
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99415
475+
بالا
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که مظنون به قتل حادثه تلخ کشته شدن یکی از جوانان منطقه مختار بویراحمد اکنون در بازداشت نیروی انتظامی است.

حادثه 24 - معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که مظنون به قتل حادثه تلخ کشته شدن یکی از جوانان منطقه مختار بویراحمد اکنون در بازداشت نیروی انتظامی است.

سیدجواد هاشمی‌مهر از بازداشت ۱۲ نفر از شرکت کنندگان اصلی در نزاع مسلحانه روز دهم شهریورماه جاری در منطقه مختار بویراحمد خبرداد و اظهارداشت: دستگیرشدگان از هر دو گروه شرکت کننده در این نزاع هستند.

وی گفت: مظنون اصلی قتل جوان کشته شده در این حادثه تاسفبار نیز در بین بازداشت گان بوده اما تا مشخص شدن نتیجه نهایی پیگیری های کارشناسی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی باید منتظر ماند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که قاتل اصلی قتل اتفاق افتاده در این حادثه ار سوی نهادهای ذیصلاح هنوز اعلان نشده  و  گفته شده که یکی از بازداشت شدگان مظنون به قتل است و به همین خاطر اکنون نمی توان به قطعیت گفت این مظنون،  قاتل است.

هاشمی‌مهر با تقدیر از ساکنین در منطقه مختار، بزرگان، معتمدین، ریش سپیدان و جوانان، از آنان مُصرانه خواست آرامش را در این منطقه حکمفرما و مطمئن باشد تمامی اقدامات لازم جهت برقراری عدالت از سوی نهادهای نظارتی انجام می شود.

مقتول درگیری مسلحانه در منطقه مختار بویراحمد، هادی جعفری، ۲۲ ساله، مُجرد و دارای شغل مکانیک بوده در محدوده روستای فیروزآباد با سه شلیک گلوله اسلحه کلاشینکف متاسفانه کشته شده است.

آخرین اخبار «حوادث کهگیلویه و بویراحمد» را در صفحه حوادث کهگیلویه و بویراحمد و حوادث یاسوج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر