زمان مطالعه: 1 دقیقه

۳ فوتی و ۴ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای خلخال

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل گفت: تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو در محور اردبیل – خلخال ۳ نفر فوتی و ۴ نفر مصدوم بر جا گذاشت.
17 شهریور 1402
شناسه : 99409
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99409
365+
بالا
مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل گفت: تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو در محور اردبیل – خلخال ۳ نفر فوتی و ۴ نفر مصدوم بر جا گذاشت.

حادثه 24 - مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل گفت: تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو در محور اردبیل – خلخال ۳ نفر فوتی و ۴ نفر مصدوم بر جا گذاشت.

حمید قویدل در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ساعت ۱۱ صبح روز جمعه در محدوده روستای مرشت واقع در محور اردبیل- خلخال یک دستگاه تریلر، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و ۲ دستگاه پراید به صورت زنجیره‌ای به شدت با یکدیگر تصادف کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست پشتیبانی اورژانس به مرکز فرماندهی عملیات هلال احمر استان اردبیل بلافاصله ۳ تیم عملیاتی متشکل از ۸ نفر با به کارگیری ۳ دستگاه خودروی امدادی از پایگاه‌های امداد و نجات موقت بودالالو و سرچم به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ۳ نفر فوتی این حادثه در داخل خودرو محبوس شده بودند که عوامل این جمعیت با استفاده از ست هیدرولیک عملیات رهاسازی را انجام داده و افراد فوت شده را تحویل عوامل شهرداری دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این حادثه ۷ نفر حادثه دیده داشت که متأسفانه ۳ نفر به دلیل جراحات بالا و قبل از رسیدن نیروهای امدادی، جان خود را از دست داده بودند و ۴ نفر دیگر توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

آخرین اخبار «حوادث اردبیل» را در صفحه حوادث اردبیل حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر