زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری عامل شهادت مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر

رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری عامل اصلی شهادت رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی این استان خبر داد.
17 شهریور 1402
شناسه : 99407
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99407
193+
بالا
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری عامل اصلی شهادت رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی این استان خبر داد.

حادثه 24 - رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری عامل اصلی شهادت رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی این استان خبر داد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: با پیگیری‌های دستگاه قضایی و در نتیجه بیش از چهارماه کار اطلاعاتی و فنی مرزبانی استان هرمزگان در تعامل با سربازان گمنام امام زمان (عج)، خوشبختانه مخفیگاه عامل اصلی شهادت شهید مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان در استان یزد شناسایی شد.

 وی در ادامه افزود: به دستور مقام قضایی با اعزام تیم اطلاعات و عملیات مرزبانی استان هرمزگان به استان یزد، در نتیجه همکاری بسیار خوب مسئولان قضایی و انتظامی این استان، فرد مورد نظر در یک عملیات غافلگیرکننده دستگیر شد و در حال انتقال به هرمزگان است.

قهرمانی تصریح کرد: پیش از این، پنج نفر دیگر از عاملان شهادت سرهنگ پرکاس دستگیر شده بودند که با دستگیری این شرور مسلح به عنوان عامل اصلی این جنایت، تمامی اعضای این باند دستگیر شدند.

وی همچنین با بیان اینکه عواقب بسیار سنگینی در انتظار اخلال گران نظم و امنیت کشور است، خاطرنشان کرد: افرادی که سودای چنین جرائمی را در سر می‌پرورانند، آگاه باشند و بدانند که برخورد دستگاه قضایی با آن‌ها سخت و پشیمان کننده خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اشاره به نقش مهم و تعیین کننده حافظان امنیت کشور در شناسایی و دستگیری عوامل این جنایت و همچنین تکمیل روند تحقیقات به منظور مشخص شدن زوایای پنهان فعالیت‌های مجرمانه این افراد، از اقدام به موقع و مقتدرانه نهاد‌های امنیتی و انتظامی و همکاری بسیار خوب مقامات و مسئولان قضایی در استان‌های یزد و هرمزگان در این خصوص تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است؛ سرهنگ شهید مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان شامگاه روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، در درگیری با باند اشرار در آب‌های نیلگون خلیج فارس بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر