زمان مطالعه: 3 دقیقه

مرگ هولناک ۴ عضو یک خانواده در جاده سامرا

چهار عضو یک خانواده‌ در تصادف میان دو ون در مسیر کاظمین به سامرا جان باختند .
13 شهریور 1402
شناسه : 99361
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99361
352+
بالا
چهار عضو یک خانواده‌ در تصادف میان دو ون در مسیر کاظمین به سامرا جان باختند .

حادثه 24 -  چهار عضو یک خانواده‌ در تصادف میان دو ون در مسیر کاظمین به سامرا جان باختند .

برای چندمین بار عازم سفر اربعین می‌شدند. با هم روستایی‌های خود قرار گذاشتند تا در کربلا همدیگر را ببینند. دو برادر و خانواده‌شان بار سفر را بستند و راهی کربلا شدند . چهارمین روز حضورشان در عراق بود که تصمیم گرفتند به سامرا و کاظمین بروند. سید‌حسین، پسرش سید‌احمد و همسرش به همراه برادرش سید‌حسن و همسرش با یک ون راهی کاظمین شدند اما ساعت  ۳۰ بامداد شنبه اتفاق هولناکی رخ داد و خودرو حامل آنها با یک ون دیگر برخورد کرد و فاجعه رقم خورد. در این تصادف هولناک ۱۹ نفر کشته شدند که ۱۲ نفر آنها ایرانی، یک نفر تبعه افغانستان و سه نفر عراقی بودند.

صبح شنبه که این خبر در میان اهالی روستای پیکان جرقویه اصفهان پیچید انگار در آسمان روستا گرد مرگ ریخته بودند. معلم سابق هنرستان روستا و خانواده‌اش و برادر او در تصادف مرگبار زائران ایرانی جانشان را از دست داده و اهالی روستا را سیاهپوش داغ آنها کرد‌.

در این تصادف سید‌حسین واعظی‌، همسرش و پسر ۲۵ ساله‌اش و برادر آقا معلم جان باختند و عروس دیگر خانواده که به شدت مجروح شده بود، زنده ماند‌.

قاسم کیانی، پسر عمه دو برادر گفت: مرحوم سید‌حسین واعظی اهل روستای پیکان جرقویه اصفهان بود و در هنرستان جرقویه تدریس می‌کرد. او چند سال قبل برای ادامه زندگی به تهران رفت و آنجا کار معلمی را ادامه داد تا این‌که دو سال قبل بازنشسته شد. او عاشق امام حسین(ع) بود و در دهه محرم گاهی به روستا می‌آمد و در مراسم‌های عزاداری شرکت و کمک می‌کرد. احمد پسر آقای معلم نیز ۲۵ ساله و دانشجو بود. او خیلی پسر آرام و سر به زیری بود. پسر دایی دیگرم حسن هم چینی فروش بود و بعد از برادرش به تهران رفت.

وی در مورد حادثه گفت: حسین و برادرش ارادت زیادی به اهل بیت داشتند و عاشق امام حسین بودند. آنها در گذشته هم به کربلا رفته بودند. امسال هم قرار شد خانوادگی به زیارت بروند . شنبه شب ون حامل آنها در تصادفی هولناک واژگون شد.

​​​​کیانی با بیان این‌که بیش از ۸۰۰ نفر از اهالی روستای پیکان جرقویه امسال در مراسم اربعین شرکت کرده‌اند، گفت: بعد از حادثه‌ای که برای خانواده واعظی رخ داد تمام روستا در غم و اندوه هستند.

 تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر