زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ همزمان سه عضو یک خانواده در کانال زهکشی

بخشدار ویس از توابع شهرستان باوی از غرق شدن سه نفر در روستای «ثدین» خبر داد.
12 شهریور 1402
شناسه : 99349
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99349
236+
بالا
بخشدار ویس از توابع شهرستان باوی از غرق شدن سه نفر در روستای «ثدین» خبر داد.

حادثه 24 -  بخشدار ویس از توابع شهرستان باوی از غرق شدن سه نفر در روستای «ثدین» خبر داد.

مقداد عامری با اعلام این خبر گفت: دیروز بعدازظهر در کنار یک کانال زهکشی در روستای «ثدین» دو پسربچه 6 و 13 ساله در آب غرق شدند که در پی این اتفاق پدربزرگ آنها نیز که برای نجات بخشی نوه‌های خود اقدام می‌کند جانش را از دست می‌دهد.

او ادامه داد: ماجرا از این قرار است که پسر بچه‌ای 6 ساله در کنار کانال زهکشی به دلیل لیز خوردگی در آب کانال پرت می‌شود و به دنبال این اتفاق برادر 13 ساله او برای نجاتش اقدام می‌کند و در ادامه پدربزرگ 65 ساله  آنها نیز در تلاش برای نجات بخشی وارد نهر می‌شود که متاسفانه هر سه نفر به دلیل عدم توانایی در شنا کردن جان خود را از دست دادند.

عامری با اشاره به این موضوع که این تفاق حدودا ساعت 4 بعدازظهر اتفاق افتاد،  افزود: ساعت 9 شب گذشته پیکر نوجوان 13 ساله و یک بامداد پیکر پدربزرگ از آب گرفته شد و هم اکنون تلاش‌ها برای یافتن کودک شش ساله ادامه دارد.

او با تاکید بر استقرار نیروهای آتش نشانی، عوامل امدادی، خدمتی و مردمی در منطقه و تلاش های ادامه دار برای یافتن پیکر کودک شش ساله به ایلنا گفت: کانال مذکور که منجر به این حادثه شده، یک کانال زهکشی کشاورزی است که با فاصله زیادی از روستای «ثدین» قرار دارد. اینکه در چه شرایطی این اتفاق روی داده هنوز مشخص نیست و موضوع در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر