زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ عابر پیاده جلوی چشمان مردم در بزرگراه یادگار امام

سرهنگ احسان مومنی از برخورد شدید پژو با عابر پیاده در بزرگراه یادگار امام به جنوب بعد از فرحزادی و فوت این عابر پیاده بر اثر شدت حادثه خبر داد.
12 شهریور 1402
شناسه : 99342
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99342
234+
بالا
سرهنگ احسان مومنی از برخورد شدید پژو با عابر پیاده در بزرگراه یادگار امام به جنوب بعد از فرحزادی و فوت این عابر پیاده بر اثر شدت حادثه خبر داد.

حادثه 24 -  سرهنگ احسان مومنی از برخورد شدید پژو با عابر پیاده در بزرگراه یادگار امام به جنوب بعد از فرحزادی و فوت این عابر پیاده بر اثر شدت حادثه خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ساعت ۲۳:۵۵ شب گذشته در محور بزرگراه یادگار امام به جنوب بعد از فرحزادی در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تصادف یکدستگاه سواری پژو ۲۰۶ با عابر پیاده بلافاصله تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند.

او  بیان داشت: متاسفانه در این حادثه و در اثر شدت ضربه وارده این عابر پیاده در محل حادثه فوت می‌کند.

این مقام انتظامی به عابرین توصیه کرد: هیچ گاه و در هیچ زمانی اقدام به تردد از عرض معابر و بزرگراه‌ها نکرده و همیشه از پل‌های عابر پیاده استفاده نمایند هرچند می‌بایست تا رسیدن به پل عابر زمانی را اختصاص دهند، ولی به این نکته توجه داشته باشند که استفاده از پل عابر در هر زمان بهتر از پذیرش خطر و به استقبال تصادف و حوادث ناگوار رفتن است.

 در انتها سرهنگ مومنی اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر