زمان مطالعه: 2 دقیقه

جیب بری 2 خواهر و عروس برای پرداخت رد مال پدر خانواده

دو خواهر سابقه دار و عروس خانواده که برای پرداخت رد مال پدر خانواده با هم در بهشت زهرا جیب‌بری می‌کردند‌، بازداشت شدند.
12 شهریور 1402
شناسه : 99332
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99332
240+
بالا
دو خواهر سابقه دار و عروس خانواده که برای پرداخت رد مال پدر خانواده با هم در بهشت زهرا جیب‌بری می‌کردند‌، بازداشت شدند.

حادثه 24 -  دو خواهر سابقه دار و عروس خانواده که برای پرداخت رد مال پدر خانواده با هم در بهشت زهرا جیب‌بری می‌کردند‌، بازداشت شدند.

از اوایل خرداد امسال ماموران پلیس در جریان شکایت‌های مشابه جیب‌بری در بهشت زهرای تهران قرار گرفتند. تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش زنی به پلیس ۱۱۰ زنگ زد و اطلاع داد زنی سارق را در مراسم سوگواری یکی از اقوامش بازداشت کرده که ماموران به آنجا رفته، و زن سارق را تحویل گرفتند و هشت‌گوشی سرقتی از او کشف شد. متهم زن به نام مریم به شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران منتقل شد و گفت: یک سال قبل موتورسواری کیفم را سرقت کرد و مردی به نام شهرام دنبال سارق رفت و کیفم را پس گرفت. همین باعث آشنایی‌مان شد. می‌گفت پدرش کارخانه‌داری بوده که فوت شده‌است. قرار بود بعد از ازدواج من را به آلمان ببرد. با وجود مخالفت خانواده‌ام با او ازدواج کردم اما چند ماه بعداز ازدواج فهمیدم او دروغ می‌گفت و با خواهرانش سارق و جیب‌بر هستند. پدرش هم به دلیل فریب افراد به بهانه تهیه ویزای آلمان در زندان است و باید پنج میلیارد تومان رد مال بدهد. همسرم و خواهرشوهرهایم برای رد مال پدرشان جیب‌بری می‌کردند و من هم مجبور شدم با آنها همکاری کنم. ابتدا برخی سوژه ها را از روی‌ آگهی‌های تسلیت در روزنامه‌ها یافته، به محل سوگواری می‌رفتیم و در آن شلوغی جیب‌بری می‌کردیم. گاهی نیز به بهشت زهرا رفته و آنجا سرقت می‌کردیم. در آخرین سرقت‌، یکی از مهمانان متوجه شد، دستم را گرفت و ناکام ماندم. دو خواهرشوهرم فرار کردند و من بازداشت شدم. 

با اعتراف وی دو خواهرشوهرش هم بازداشت و به جرایم‌شان اعتراف کردند.  علیرضا بهشتی، بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: ‌با اعتراف متهمان‌، تحقیقات از آنها ادامه دارد‌.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.  

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر