زمان مطالعه: 1 دقیقه

واژگونی مرگبار خودروی شوتی در محور نهبندان

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر واژگونی یک سواری پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق در محور بیرجند- نهبندان یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.
11 شهریور 1402
شناسه : 99313
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99313
273+
بالا
جانشین پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر واژگونی یک سواری پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق در محور بیرجند- نهبندان یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.

حادثه 24 -  جانشین پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر واژگونی یک سواری پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق در محور بیرجند- نهبندان یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.

سرهنگ محمد امیر کاظمی روز شنبه اظهار داشت: ساعت ۲۲ و ۳۳ دقیقه شب گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور بیرجند- نهبندان  در محل پیچ حسین آباد  بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک سواری پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق که در مسیر بیرجند- نهبندان در حال حرکت بوده، در محل پیچ حسین آباد واژگون و دچار حریق شده است که بر اثر این سانحه رانندگی، یک نفر کشته و یک نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

 جانشین پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، نداشتن توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از حمل بار غیر متعارف تشخیص داده شد گفت: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

آخرین اخبار «حوادث خراسان جنوبی» را در صفحه حوادث خراسان جنوبی و حوادث بیرجند حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر