زمان مطالعه: 1 دقیقه

حمله مسلحانه به ماموران انتظامی دهدشت / ضارب دستگیر شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ضارب مسلح ماموران انتظامی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در نیمه‌های بامداد امروز خبرداد.
11 شهریور 1402
شناسه : 99311
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99311
255+
بالا
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ضارب مسلح ماموران انتظامی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در نیمه‌های بامداد امروز خبرداد.

 حادثه 24 -  معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ضارب مسلح ماموران انتظامی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در نیمه‌های بامداد امروز خبرداد.

سیدجواد هاشمی مهر از یاسوج گفت: ضارب مسلح ماموران انتطامی شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه که 2 شب پیش با شلیک گلوله به ماموران در مسکن مهر این شهر باعث مجروح شدن آنان شد، نیمه‌های بامداد امروز در منزل مادرش در یاسوج دستگیر شد.

وی با بیان اینکه ضارب مسلح حدودا 30 ساله است و متاسفانه جرائم مجرمانه متعددی نیز در پرونده خود دارد، اظهار داشت: این فرد قبل از مجروح کردن ماموران انتظامی به همراه فرد دیگری نیز اقدام به مجروحیت یک نفر در مسکن مهر دهدشت کرده بودند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه با عاملان این حادثه تلخ براساس قانون برخورد قاطع صورت می‌گیرد، یادآورشد: فرد دوم این حادثه هم اکنون متواری و البته پیگیری‌ها برای دستگیری وی ادامه دارد.

هاشمی مهر گفت: حال ماموران انتظامی که در این حادثه دچار مجروحیت شده‌اند مساعد است.

آخرین اخبار «حوادث کهگیلویه و بویراحمد» را در صفحه حوادث کهگیلویه و بویراحمد و حوادث یاسوج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر