زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل صاحب طلافروشی در گتوند توسط سارقان مسلح/ 2 متهم پس از 5 سال دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند گفت: ۲ متهم پرونده قتل و سرقت از یک طلافروشی در شهر گتوند بعد از گذشت پنج سال که متواری بودند دستگیر شدند.
08 شهریور 1402
شناسه : 99279
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99279
310+
بالا
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند گفت: ۲ متهم پرونده قتل و سرقت از یک طلافروشی در شهر گتوند بعد از گذشت پنج سال که متواری بودند دستگیر شدند.

حادثه 24 -  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند گفت: ۲ متهم پرونده قتل و سرقت از یک طلافروشی در شهر گتوند بعد از گذشت پنج سال که متواری بودند دستگیر شدند.

کامران رومیانی در خصوص این حادثه بیان کرد: در پاییز سال ۱۳۹۷ در پی سرقت از یک طلافروشی در بازار مرکزی شهر گتوند، سه نفر سارق با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و با استفاده از اسلحه، صاحب طلافروشی را به ضرب گلوله مجروح کردند که مرد طلافروش به علت جراحات شدید در بیمارستان فوت کرد.

وی افزود: سارقان پس از درگیری از محل متواری شده بودند که در سال ۱۴۰۰، متهم به قتل این پرونده دستگیر شد و اکنون پس از پنج سال از این ماجرا، متهم اصلی و طراح نقشه سرقت طلا فروشی، به همراه متهم دیگر که وی را در فرار کردن مساعدت کرده بود، در اصفهان دستگیر شدند.

رومیانی با بیان اینکه متهمان به زندان معرفی شدند، گفت: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی استان نسبت به رفتارهای مجرمانه‌ای که آسایش و امنیت شهرستان را مختل نماید، برخوردی سخت‌گیرانه خواهد داشت.

رییس کل دادگستری خوزستان نسبت انجام رفتارهای خشونت آمیز که منجر به برهم زدن آرامش و آسایش مردم شود هشدار برخورد جیدی و قاطع را داده بود.

طی ۲ روز گذشته نیز یک کودک در اهواز به دست مادرش به قتل رسید و یک نفر در شهر دهدز در یک درگیری مسلحانه جان باخت.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر