زمان مطالعه: 2 دقیقه

تجاوز 4 پسر به دختر 13 ساله در خانه متروکه/ آوا کارتن خواب و معتاد شد

دختر ۱۳ساله که از چهار پسر جوان به اتهام تجاوز شکایت کرده بود، قبل از جلسه دادگاه ناپدید شد. پدرش مدعی شده، «آوا» به شیشه معتاد و کارتن‌خواب شده است.
08 شهریور 1402
شناسه : 99261
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99261
462+
بالا
دختر ۱۳ساله که از چهار پسر جوان به اتهام تجاوز شکایت کرده بود، قبل از جلسه دادگاه ناپدید شد. پدرش مدعی شده، «آوا» به شیشه معتاد و کارتن‌خواب شده است.

حادثه 24 -  دختر ۱۳ساله که از چهار پسر جوان به اتهام تجاوز شکایت کرده بود، قبل از جلسه دادگاه ناپدید شد. پدرش مدعی شده، «آوا» به شیشه معتاد و کارتن‌خواب شده است.

تحقیقات جنایی در این پرونده با شکایت دختر ۱۳ساله‌ای از چهار پسر آزارگر در پلیس آگاهی تهران آغاز شد. دختر نوجوان که همراه پدرش به پلیس آگاهی آمده بود در شکایت خود گفت: چند روز قبل به پارک رفته بودم که چهار پسر سراغم آمده و مرا ربوده و در خانه‌ای متروکه زندانی کردند. آنها چهار روز مرا در آن خانه زندانی کرده و آزارم می‌دادند. یک روز موفق شدم از غفلت آنها استفاده کنم و از پنجره طبقه دوم به بیرون پریدم.

با این شکایت چهار پسر جوان ردیابی و دستگیر شده اما در تحقیقات منکر آزار و اذیت این دختر شدند. یکی از آنها در تحقیقات گفت: در پارک نشسته بودیم که این دختر با سر و وضع کثیفی نزد ما آمد و ادعا کرد گرسنه است و از یک ماه قبل حمام نرفته است. دلم به حالش سوخت و او را به خانه مادربزرگم بردم. به او غذا دادم و تجاوزی در کار نبوده است. این دختر می‌گفت اسمش آواست و چند ماه قبل در یکی از پارک‌ها، ۱۰پسر به او تجاوز کرده‌اند. از پسری به نام مملی می‌ترسید. یک روز در حال صحبت با تلفن بودم که فکر کرد با مملی حرف می‌زنم و فرار کرد. در ادامه سه متهم دیگر هم همین ادعا را مطرح کردند. پرونده متهمان برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد اما آوا در این جلسه حاضر نشد. پدر او که معتاد به شیشه است، در دادگاه حاضر شد و گفت: یک ماه قبل آوا دوباره از خانه فرار کرد و دیگر بازنگشت. در این مدت سابقه داشت او از خانه بیرون برود و چند روزی خبری از او نداشته باشیم. او به تازگی معتاد شده و شب‌ها در پارک‌ها می‌خوابد. پس از این اظهارات، قاضی دادگاه به ماموران دستور داد دختر نوجوان را پیدا کنند. همچنین چهار پسر جوان با قرار وثیقه آزاد شدند تا پس از پیدا شدن آوا به اتهام‌شان رسیدگی شود.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر