زمان مطالعه: 2 دقیقه

گروگان گیری جوان 30 ساله توسط زن و مرد مسلح در بهارستان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان گروگان 30 ساله از چنگ آدم ربایان نجات یافت.
07 شهریور 1402
شناسه : 99250
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99250
245+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان گروگان 30 ساله از چنگ آدم ربایان نجات یافت.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان گروگان 30 ساله از چنگ آدم ربایان نجات یافت.

سرهنگ مجید عسکری‌نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در مورخ 31 مرداد ماه 1402 در یکی از محلات نسیم شهر، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد یک زن و یک نفر مرد ناشناس با تهدید سلاح، جوانی که تبعه افغانی داشته را ربوده و از محل متواری شده‌اند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان تصریح کرد: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی با این جوان، او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

سرهنگ عسکری‌نیا عنوان کرد: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

وی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه پس از 4 روز تلاش شبانه روزی موفق به دستگیری هر 2 گروگانگیر در ملارد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان ادامه داد: متهمان دستگیر شده که آن‌ها نیز از تبعه افغان بودند در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که با توجه به اختلاف شخصی با فرد ربوده شده، نقشه ربودن او را طراحی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر