زمان مطالعه: 3 دقیقه

شکنجه و ربودن زنی توسط همسرش در راز و جرگلان

فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان از اقدام پلیس آگاهی این شهرستان در نجات زنی که دچار خشونت خانگی توسط همسرش شده بود خبر داد.
07 شهریور 1402
شناسه : 99248
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99248
306+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان از اقدام پلیس آگاهی این شهرستان در نجات زنی که دچار خشونت خانگی توسط همسرش شده بود خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان از اقدام پلیس آگاهی این شهرستان در نجات زنی که دچار خشونت خانگی توسط همسرش شده بود خبر داد.

به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی سرهنگ علی طاهری اظهار کرد: پس از اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه خواهرش با زور و اکراه توسط همسرش ربوده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است پس از اخذ دستور قضایی موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از یافتن محل اختفای این فرد وی را دستگیر کرده و به مقر پلیس آگاهی انتقال دادند و همسرش را نیز آزاد و به نزد خانواده اش بازگرداندند.

سرهنگ طاهری با اشاره به اینکه پلیس طبق قانون با هرگونه خشونت خانگی که سلامت جسمی و روانی زنان و کودکان را به خطر بیاندازد با جدیت برخورد می کند، گفت: از شهروندان انتظار می رود در صورت مشاهده هرگونه اقدامات خلاف قانون از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ با پلیس در ارتباط باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین همچنین از دستگیری سارق سابقه داربا ۶ فقره سرقت از مشاعات ساختمان (سیم، کابل و شیرآلات ) در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ محمد روهنا بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اسفراین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی موفق به شناسائی یک نفر سارق سابقه دار در این زمینه در سطح شهرستان شدند، افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهم بیان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی پس از مواجهه شدن با دلایل و مستندات پلیس به ۶ فقره سرقت اموال مشاعات ساختمانی(سیم و کابل و شیرآلات ) در سطح شهرستان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن استفاده از قفل های مطمئن برای درب انبار و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان ها در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان شمالی» را در صفحه حوادث خراسان شمالی و حوادث بجنورد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر