زمان مطالعه: 1 دقیقه

چاقوکشی برای زن سمنانی توسط همسر سابقش به خاطر ملاقات فرزند

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری عامل چاقوکشی در شهرک اتحاد سمنان در کمتر از ۴ ساعت خبر داد .
06 شهریور 1402
شناسه : 99203
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99203
140+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری عامل چاقوکشی در شهرک اتحاد سمنان در کمتر از ۴ ساعت خبر داد .

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری عامل چاقوکشی در شهرک اتحاد سمنان در کمتر از ۴ ساعت خبر داد .

سرهنگ اسـدالله ناکینی ۶ شهریورماه در جمع خبرنگاران بااعلام این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری با سلاح سرد در شهرک اتحاد سمنان و انتقال یک شهروند به علت شدت جراحت به بیمارستان، موضوع با حساسیت بالا و به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

 وی تصریح کرد: بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی در بیمارستان حاضر شدند و با بررسی های انجام شده مشخص شد ضارب، شوهر سابق همسر فرد مصدوم شده بوده که به علت اختلافات شخصی در مورد حق ملاقات فرزندش با وی درگیر و با ضربات چاقو او را مجروح کرده و به سرعت از صحنه متواری شده بود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با تحقیقات میدانی و اقدامات فنی و پلیسی، مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای اطراف شهرستان سرخه شناسایی و در یک عملیات منسجم و موفقیت آمیز ، در اقدامی ضربتی ظرف کمتر از ۴ ساعت از زمان وقوع جرم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را خصومت شخصی اعلام کرده بود، افزود: متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر