زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت مسلحانه طلا و قتل طلافروش در اصفهان/ سرباند سارقان مسلح روانه زندان شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سرباند اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ها که در دو استان کشور اقدام به قتل و سرقت مسلحانه بیش از ۱۵ کیلو طلا کرده بود، دستگیر شد.
06 شهریور 1402
شناسه : 99198
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99198
155+
بالا
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سرباند اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ها که در دو استان کشور اقدام به قتل و سرقت مسلحانه بیش از ۱۵ کیلو طلا کرده بود، دستگیر شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سرباند اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ها که در دو استان کشور اقدام به قتل و سرقت مسلحانه بیش از ۱۵ کیلو طلا کرده بود، دستگیر شد.

سردار حمید علینقیان‌پور فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و رصد هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد سرباند اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ها و همدستش که در دو استان کشور اقدام به قتل و سرقت مسلحانه طلاجات کرده بودند در حال برنامه‌ریزی برای سرقت مسلحانه دیگری در یکی از شهرستان‌های استان مخفی شده‌اند.

 وی گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد سر باند اصلی سارقان در سال ۹۷ حدود ۱۱ کیلو طلا را در ۲ سرقت مسلحانه در استان خوزستان سرقت کرده که منجر به قتل طلافروش نیز شده بود و همچنین در یک سرقت مسلحانه دیگر در استان قم در سال ۱۴۰۰ حدود ۴ و نیم کیلو طلا را سرقت و از محل متواری شده‌اند.

علینقیان‌پور افزود:اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه داشت و سرانجام محل اختفای سرباند اصلی و دیگر همدستش در یکی از محلات شهرستان فلاورجان شناسایی و تحت کنترل نامحسوس و رصد مستمر اطلاعاتی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت متهم اصلی و همدستش که در حال برنامه‌ریزی برای یک سرقت مسلحانه دیگری بودند قبل از هر گونه اقدامی در مخفیگاهشان در یک عملیات ضربتی و کاملا پیچیده پلیسی دستگیر شدند.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستگیری سرباند اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ها تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر