زمان مطالعه: 3 دقیقه

دوستی مصلحتی زن سارق برای سرقت طلاهای خانه ای در هرمزگان

با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی یک سارق طلاجات منزل شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.
06 شهریور 1402
شناسه : 99193
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99193
204+
بالا
با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی یک سارق طلاجات منزل شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

حادثه 24 - با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی یک سارق طلاجات منزل شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

رئیس پلیس اگاهی استان هرمزگان صبح امروز (ششم شهریورماه) در تشریح این خبر بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر سرقت مقادیری طلاجات از منزل وی، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی جهت بررسی دقیق صحنه سرقت به محل اعزام که در بررسی های میدانی بهم ریختگی در داخل اسباب و اثاثیه و داخل کمد دیواری منزل مشاهده شد که در بررسی‌های تخصصی و دقیق‌تر از قفل‌های درب ورودی و پنجره‌ها هیچگونه آثاری دال بر ورود همراه با تخریب توسط سارق یا سارقین مشاهده نشد.

سرهنگ عبدالمجید کرمی اظهار کرد: با تلاش همه جانبه کارشناسان اداره مبارزه با سرقت و همکاری مالباخته تعدادی مظنون به سارق به پلیس آگاهی احضار شدند که در تحقیقات فنی و علمی از کلیه مظنونین، در نهایت سارق اصلی منزل به هویت خانم ک.ح شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: متهمه دستگیر شده در ابتدای بازجویی اولیه، منکر ارتکاب سرقت شد که در نهایت پس از مواجه شدن با دلایل، مستندات و مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و صراحتا به سرقت طلاجات شامل النگو، گردنبند و تعدادی سکه‌های طلا از منزل مالباخته اقرار کرد.

وی بیان کرد: سارق دستگیر شده در ادامه اعترافات خود در خصوص نحوه وقوع سرقت اقرار کرد، چند ماه قبل بصورت اتفاقی در یک مهمانی در شهرستان حاجی‌آباد مالباخته را ملاقات کرده و پس از اطلاع از اینکه وی از افراد متمکن است با هدف سرقت از آن، پس از طرح دوستی در همان مهمانی، تعداد یک‌عدد از کلیدهای آپارتمان وی برداشته و تا مدت‌ها نیز بصورت هفتگی منزل مالباخته را پایش می کرده تا اینکه در یکی از سرکشی‌ها متوجه عدم حضور مالباخته در منزل شده و با همان کلیدی که در اختیار داشته اقدام به سرقت طلاجات کرده و آنها را در بازار طلافروشی ها به فروش رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان تصریح کرد: سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار متناسب روانه زندان شد و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری خریدار طلاجات مسروقه ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر