زمان مطالعه: 1 دقیقه

ربودن زن جوان به خاطر اختلاف حساب با همسرش در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری 2 نفر آدم‌ربا که به دلیل اختلاف حساب اقدام به ربایش خانمی 37 ساله کرده بودند خبر داد.
05 شهریور 1402
شناسه : 99183
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99183
277+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری 2 نفر آدم‌ربا که به دلیل اختلاف حساب اقدام به ربایش خانمی 37 ساله کرده بودند خبر داد.

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری 2 نفر آدم‌ربا که به دلیل اختلاف حساب اقدام به ربایش خانمی 37 ساله کرده بودند خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام ربایش خانمی جوان توسط راننده و سرنشین یک سواری پراید در یکی از خیابان‌های شیراز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران انتظامی سریعا تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که آدم‌ربایان به دلیل اختلاف مالی 6 میلیارد تومانی اقدام به ربایش همسر فرد بدهکار کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: ماموران کلانتری "31 جنت" با اقدامات فنی و پلیسی محل اختفاء افراد گروگانگیر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ شجاعی افزود: ماموران کلانتری وارد منزل متهمین شدند و خانم گروگان‌گرفته شده را صحیح و سالم آزاد و 2 نفر گروگانگیر را نیز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی استان شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر